obey-robots.txt
15 November 2018, 16:24
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Alles in 1 pakket

CorVer
Eindelijk!
Het gaat gebeuren, eerst zou het november worden en nu moet het in december gaan gebeuren. Wij in onze regio (Buren) kunnen dan ook gebruik maken van Digitale TV, Internetten en bellen. Ik maak al enkele jaren gebruik van het digitale pakket van UPC maar dan het RIANT systeem. Ik heb twee decoders voor de woonkamer en de slaapkamer, betekend wel dat er extra kosten waren en nog zijn. Dat heeft redelijk tot goed gefunctioneerd ware het niet dat on demand of uitzending gemist al die tijd niet mogelijk is geweest, toch wel redelijk duur zonder deze opties. Onlangs naar Daan Dansen (UPC regio dealer) gegaan samen met mijn zoon het alles in 1 pakket te bestellen. Vooraf hebben we wel de kleine lettertjes gelezen i.v.m. de kosten. UPC vraagt 45,- euro borg voor het modem en 25,- euro voor administratiekosten.
Ten eerste vraagt KPN helemaal niets met betrekking tot kosten voor apparatuur of administratiekosten. Bovendien vind ik administratiekosten voor iemand die al digitale TV heeft van UPC gewoon absurd los van het feit van de borg van 45,- voor een modem. Bij UPC gaat men ervan uit dat iemand die al internet betrekt van UPC vrijstelling heeft van administratiekosten. Er is dus voor bestaande leden of je moet reeds internet hebben van UPC geen enkel voordeel

Het pakket is evengoed besteld maar het zit mij wel dwars. KPN interactief is reeds enkele maanden ook hier in de regio te krijgen. Mijn zwager en nog enkele familieleden hebben reeds alles probleemloos draaiend, geen gezeur gewoon twee prima functionerende mediaboxen geleverd. Toegegeven, KPN is wel wat duurder maar je krijgt wel waar voor je geld. Vraag me af hoe het nu verder zal gaan, mijn zoon en ik hebben ons pakketten zo'n 4 weken geleden besteld maar nog niets vernomen. Willen alle twee gebruik maken van de overstap service maar er is nog niet gevraagt wie onze huidige provider is om maar wat te noemen.

JKforyou
Hallo CorVer,
Ik woon in de Neder-Betuwe (Ochten) en heb nu alleen kabel TV van UPC. Het is inderdaad belachelijk dat UPC kosten in rekening brengt voor de modem.. helemaal als dat bij een duurder abonnement is. Daarnaast vind ik het ook belachelijk dat er 25 euro administratiekosten worden gerekend voor iemand die al aangesloten is bij UPC.

KPN is voor mij helaas geen optie omdat ik (te)ver van de centrale zit waardoor mijn internet snelheid enorm laag is als ik naar KPN ga. Omdat de aanleg van glasvezel in onze regio op zijn vroegst pas over 10 maanden klaar zal zijn had ik me bedacht om mezelf toch maar (voor 1 jaar) op te geven bij UPC.

Nadat ik informatie had ingewonnen bij de UPC infobus wilde ik me 's avonds aanmelden bij UPC voor 50MB alles in 1 voordeelpakket. Bij het invoeren van de postcode kreeg ik echter de melding "Neem contact met ons op. De beschikbaarheid van het product op de door u opgegeven postcode en huisnummer kan niet online worden bevestigd. Neem s.v.p. contact op met een van onze medewerkers van de verkoopservice om uw bestelling af te ronden. Bel: 0900-22 33 777(€ 0,10 p/m).

Met goed vertrouwen belde ik het (te dure) informatienummer en kreeg na lang wachten een helpdesk medewerker aan de lijn. Na uitleg vroeg de man om een momentje om één en ander voor me uit te zoeken. Na 7 minuten wachten kwam hij terug aan de telefoon met de mededeling dat aansluiting helaas niet mogelijk is omdat wij in een woon collectief zouden wonen (wat niet het geval is). Dit heb ik hem dan ook uitgelegd maar hij kon verder niets voor me doen. € 2,10 armer en niets opgeschoten heb ik vervolgens maar een email gestuurd naar UPC en daarin al het eerder besprokene uitgelegd.

Dat is inmiddels een week geleden en tot op dit moment nog niets terug gehoord of gezien (over service gesproken).

Uit nieuwsgierigheid heb ik afgelopen weekend op de UPC site een aantal postcodes van familie / kennissen en bekende gecheckt. Groot was mijn verbazing dat ik bij alle ingevoerde postcodes dezelfde mededeling kreeg. Willekeurige (bestaande) postcodes in Ochten, Opheusden, Dodewaard, Zetten, Arnhem, Lienden, Buren, Tiel... het maakt geen fuck uit wat je invoert overal geeft hij dezelfde bovenstaande melding.

Tel uit je winst (0,10 cent per minuut) als iedereen gaat bellen om aangesloten te worden. Zo zou ik er ook voor zorgen dat online aanmelden niet werkt. Vandaag hebben een aantal kennissen van mij gebeld met UPC om zich (zogenaamd) aan te melden voor UPC diensten. In alle gevallen hebben ze als antwoord gekregen dat aanmelden helaas niet mogelijk is omdat ze in een woon collectief wonen. Heb je, je zaakjes dan op orde?

Ik heb al zolang gewacht... ik wacht nog maar een maand of tien. Altijd beter dan in zee gaan met die ongelooflijke sukkels van UPC.

CorVer
Bedankt voor je reactie.

Heb even niet gekeken op de UPC website maar tot voor kort gaf de postcodecheck ook voor onze regio aan dat het gewoon niet beschikbaar is. Ik weet gewoon dat de UPC helpdesk niet op de hoogte is van wat er allemaal speelt want ik heb hetzelfde ervaren . Misschien kun je ook net als ik gedaan heb naar Daan Dansen gaan in Tiel en dan 1 op 1 met de UPC medewerker praten of bel gewoon even. Regelmatig is daar iemand van UPC aanwezig. Ik heb daar ook met iemand gesproken over de administratiekosten van 25,- en dat er voor bestaande klanten geen enkel voordeel is t.o.v. van de mensen die pas starten. De beste man beloofde het bij UPC ter sprake te brengen want hij vindt het ook maar niets maar daar heb ik verder nog niemand wat over horen zeggen.
Je voelt je wel een beetje genomen met dit soort akties, niet alleen bij UPC hoor! Alle providers, voor internet of digitale tv geven ruimhartige toetredingskortingen maar als eenmaal klant bent is het gezegde de klant is koning niet meer van toepassing en daarmee is tevens de service gewoon voorbij. Ik vind gewoon dat je recht moet hebben om bij voordurende in gebreke blijven met het oplossen van problemen op heel korte termijn van je contract af moet kunnen komen. Stuur een aangetekende brief en geef UPC of welke provider dan ook 30 dagen om alle problemen op te lossen. Bij in gebreke blijven betaling stoppen. Zorg dat je een logboek bijhoudt van de problemen en data van gevraagde akties van je provider. Vraag dus ook de naam van de helpdeskmedewerker.

Succes verder.
Gewijzigd door CorVer op 29 november 2011, 12:06

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Van alles-in-één naar twee-in-één Klacht over UPC 5 03 december 2013, 12:56
Aanvraag Alles-in-1 Zakelijk Opleveringsproblemen 1 20 juli 2013, 15:22
Klacht alles in één pakket Klacht over UPC 1 22 september 2011, 15:21
UPC wijzigt digitale pakket per 1 september . Nieuws over UPC 1 02 augustus 2011, 14:06
nieuwe aansluiting alles-in-1-pakket UPC-official gedeelte 8 20 februari 2011, 13:32
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah