obey-robots.txt
21 November 2018, 14:49
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Verhuizing « Ga naar bericht

Het kan wel eens voorkomen dat het wat drukker is in het begin van het jaar waardoor je dan een week moet wachten en dat is vervelend. Bij het aansluiten van een kabel in de buitenkast is het vaa...

Ardi 2212 7 09 jan 2015
door magicwizz
Geen nieuwe berichten

HorizonGo « Ga naar bericht

Wanneer kunnen klanten die hun systeem hebben geupgraded naar lollipop gebruik gaan maken van HorizonGo? "Dat weten wij niet", is het beste, maar meest onbevredigende antwoord dat ik van upc-medewe...

jeltefrank 956 0 06 jan 2015
door jeltefrank
Geen nieuwe berichten

Verplicht nieuw jaarcontract en hogere kosten bij opzeggen HBO « Ga naar bericht

Houd je bankafschriften goed in de gaten en check je abonnementsvorm.

desteef 1344 1 18 nov 2014
door Popeye
Geen nieuwe berichten

Email servers alwéér op zwarte lijst « Ga naar bericht

Dat heb ik pas geleden gedaan en kreeg de melding dat ik een virus zou hebben, ook dat klopte ook wel, maar nu nog geen 14 dagen later heb ik wederom hetzelfde probleem. En stond dus vermeld bij...

Mabelis 8305 10 12 jul 2014
door rodney
Gesloten onderwerp

lang lopende KLACHT UPC (november 2012!!!) « Ga naar bericht

Als het verder wordt opgepakt door UPC (Sarah) gaat er een slotje op het topic. :) **Graag even via PM laten weten hoe het is afgelopen zodat we het slotje tijdelijk kunnen verwijderen voor een ...

Mary 1939 6 09 jan 2014
door magicwizz
Geen nieuwe berichten

Van alles-in-één naar twee-in-één « Ga naar bericht

Jordy, dank voor je antwoord, dan wacht ik af wat Esther zegt/kan regelen.

Bart1981 1840 4 03 dec 2013
door Bart1981
Geen nieuwe berichten

wat een puinhoop weer/nog steeds! « Ga naar bericht

Beste Rik, Dat klinkt als een hele frustrerende situatie. Ik zou er graag voor je naar kijken, maar heb geen huisnummer of telefoonnummer van je. Kun je mij een e-mail sturen op webcare@upc....

rik 1619 1 01 nov 2013
door Jordy-UPC
Geen nieuwe berichten

zeer slechte service upc in het totaal « Ga naar bericht

Goedemorgen Maarheze, Ik zie in je bericht verder geen probleem omschrijving staan wat er nu precies aan de hand is.. Je geeft aan dat de Helpdesk afspraken niet nakomt maar ik zie verder niet w...

maarheeze100 1650 1 24 sep 2013
door magicwizz
Geen nieuwe berichten

BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! « Ga naar bericht

NET BIJ ALGEMEEN GEPOST PER ONGELUK, NU BIJ KLACHT>>>> IVM VERHUIZING EEN POGING ONDERNOMEN OM UPC OVER TE ZETTEN NAAR (EX)MEDE BEWONER OP ANDER ADRES(IK GA SAMENWONEN EN DAAR IS NL AL UPC)> F...

rik 1460 0 17 sep 2013
door rik
Geen nieuwe berichten

Verzending mediabox mislukt « Ga naar bericht

Hi Freek123, Vervelend dat er problemen zijn ontstaan omtrent het retourneren van hardware. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan neem ik zo snel mogelij...

Freek123 1871 2 26 feb 2013
door Jordy-UPC
Geen nieuwe berichten

Dispuut met UPC na omzetting naar Horizon (Hoge factuur) « Ga naar bericht

Helaas is het UPC gelukt om het factuurbedrag van € 315,80 van mijn rekening af te halen. Een goed begin van de dag: NOT! Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 28 2013 11:51:52: N.a...

Spookjuh 2845 2 28 jan 2013
door Spookjuh
Geen nieuwe berichten

Facturering wederom niet kloppend « Ga naar bericht

Hallo roonekoos, Vervelend om te horen dat de er problemen zijn met de facturatie. Ik zoek graag voor je uit wat er mis gaat. Kun je een privé bericht sturen met daarin je postcode en huisnumm...

roonekoos 1404 1 14 dec 2012
door Jordy-UPC
Geen nieuwe berichten

Cisco 3925 herstart steeds HELLUP « Ga naar bericht

Nou monteur nr 12 is geweest vandaag. Wederom is mijn modem vervangen, al de 3de of 4de keer in 3 maanden (met bijbehorende adapter vervangen dus daar ligt het zeker niet aan). Wandcontactdoos is v...

dnunen 3872 3 12 nov 2012
door dnunen
Geen nieuwe berichten

Slechtste service ooit « Ga naar bericht

Wat een slechte service heeft UPC toch. In het kort; In mei 2012 overgestapt op UPC, door een wijziging in het abonnement is het helemaal mis gegaan, met het gevolg dat ik belachelijk hoge factur...

Esmeralda 1533 0 12 sep 2012
door Esmeralda
Geen nieuwe berichten[Enquête]

UPC houdt bewust borg achter. Valt dit niet onder oplichtingspraktijken? « Ga naar bericht

Nee, ook niet om gevraagd. Inmiddels wel een reactie op een ander forum gekregen. Dit geeft mij toch te denken dat dit meer is dan wat foutjes... Lees dit... http://www.upc.gebruikers.eu/upc...

albino 5500 2 10 sep 2012
door albino
Geen nieuwe berichten

Ervaringen pakketwijziging « Ga naar bericht

hjm schreef: Om iedereen te waarschuwen om maar vooral niets aan je pakket te wijzigen bij UPC, hierbij mijn verhaal. Ik zal het updaten als er nieuwe ontwikkelingen zijn: 31 mrt 2012 Via ...

hjm 4854 2 16 mei 2012
door hjm
Geen nieuwe berichten

Ik wil van UPC af, wat kan ik doen? « Ga naar bericht

@Profisound, Vervelend om te horen dat je problemen ervaart. Wij ontvangen graag je gegevens zodat we kunnen kijken wat er mis is gegaan en wat we voor je kunnen betekenen. Zou je een perso...

Profisound 2506 2 17 apr 2012
door Jordy-UPC
Geen nieuwe berichten

Erger kunnen ze het niet maken! « Ga naar bericht

Ik woon in de Neder-Betuwe en heb nu alleen kabel TV van UPC. Mijn internetsnelheid is nu superlaag en omdat KPN voor mij helaas geen optie is omdat ik (te)ver van de centrale wilde ik in zee met ...

JKforyou 1829 0 28 nov 2011
door JKforyou
Geen nieuwe berichten

Klacht alles in één pakket « Ga naar bericht

Misschien kan iemand mij helpen want ik word echt knettergek van UPC. Op 1 september 2011 ben ik gebeld door de UPC voor een pakket alles in één, telefoon, internet en tv. Het leek mij best aant...

karinvh 2174 0 22 sep 2011
door karinvh
Geen nieuwe berichten

Verhuisservice??? « Ga naar bericht

Tijdens onze verhuizing van een half jaar geleden veel problemen met KPN gehad over het verhuizen van telefonie en internet. Uiteindelijk na 2 maanden bleek deze combinatie niet mogelijk op het nie...

CHB 1008 0 08 mrt 2011
door CHB
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah