obey-robots.txt
05 December 2016, 19:32
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

uitzending gemist werkt niet

Rene
Hallo,

Bij mij werkt "uitzending gemist" niet meer. Vorige week ook niet en toen heb ik de klantenservice gebeld. Na drie kwarier aan de telefoon (daar gaat je geld, want de teller tikt maar door) en samen met de UPC-medewerker allerlei dingen geprobeerd te hebben werkte "uitzending gemist" weer. Gevolg was wel dat ik bij het aanzetten van de TV nu altijd sneeuw heb als ik niet eerst de UPC-knop van de afstandsbediening indruk (maar dat neem ik dan maar voor lief Frown)
Gisteren wilde ik weer naar "uitzending gemist" kijken en kreeg ik dezelfde foutmedling als een week eerder opnieuw.
Ik heb geen zin om UPC weer te bellen en veel geld kwijt te zijn. Ik heb wel een mail gestuurd, maar of je daar antwoord op krijgt.
Iemand zei mij dat het in de bekabeling van de meterkast naar de muuraansluiting in de woonkamer kan zitten. Maar dat lijkt mij stug, ik heb tenslotte wel een goede beeldverbinding.

Wie heeft er een oplossing? Ik had graag een foto bijgeplaatst, maar dat wordt helaas nooit geacceert ondanks dat ik de foto verkleind heb.

groeten,

René

Popeye
In de naam van de foto mogen geen spaties of vreemde tekens zitten. En check even of de extensie toegestaan is.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Rene
Er staan geen vreemde tekens en spaties in. De extensie is JPG

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 29 2011 14:30:55:
De volgende melding krijg ik als ik een foto wil plaatsen, zowel bij JPG als nu bij GIF

C:\fakepath\uitzendinggemist.gif

Rene voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Rene op 29 oktober 2011, 14:30

Popeye
Je mediabox krijgt geen ip adres. Is je installatie (eventuele versterkers) wel retourgeschikt?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Rene
Oei. Dat weet ik niet.
UPC heeft alles geïnstalleerd en toen deed "uitzending gemist" het wel.
En vorige week nadat UPC mij telefonisch had geholpen ging het ook goed. Maar dit weekend opeens niet meer.
Kan ik evt. zelf iets testen of zo. Of het retourgeschikt is bijv. En kan ik ergens een IP-adres invullen?

Popeye
Als je eigen thuis installatie in orde is moet het probleem bij UPC gezocht worden. Je mediabox is mogelijk niet bij UPC geregistreerd, daarom krijg je geen ip adres.

Schiet me nog wat anders als mogelijke oorzaak te binnen. Kun je in het menu ergens iets vinden over ip instellingen? Zet deze dan op automatisch verkrijgen.

Kijk ook eens in het menu van de mediabox of er firmware updates beschikbaar zijn.

Waarschijnlijk moet je toch opnieuw contact opnemen met de klantenservice.

Kom je er echt niet samen uit, dan kun je hier rechts op de site het klachtenformulier invullen. Dit gaat naar de belangenvereniging COAX. Zij proberen dan bij UPC een oplossing voor je te vinden.
Popeye

Rene
Dank je wel Popeye voor de antwoorden.
Ik heb al rondgekeken op internet en vele anderen hebben deze problemen ook. Bij de één lost het spontaan op, een ander moet een UPC-monteur inschakelen en weer een ander moet een nieuwe mediabox hebben. Maar daar heb ik natuurlijk zelf niet zo veel aan.
Een mail is ondertussen al onderweg naar UPC, eens afwachten of ik nog bericht krijg.
En bedankt voor de tip "belangenvereniging COAX". Dit kan uiteindelijk ook nog.

groeten,

René

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 01 2011 09:13:09:
Popeye. ik had nog een reactie geplaatst, maar zie hem nu niet in dit forum. Dus nog maar even.

Ik heb via het menu gezocht en zie achter "MacAdres kabelmodem", "IP-adrs kabelmodem" en "IP-adres mediabox"; "NA" staan. Dit zal wel "Niet Aanwezig" betekenen. Ik kan helaas nergens "automatisch verkrijgen" vermelden in het menu.
dus ik zal weer contact opnemen met UPC.

groeten,

René

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 01 2011 09:21:36:
Hallo Popeye. Op diverse forums heb ik gelezen dat bij sommigen "uitzending gemist" het later weer spontaan doet. Daarom heb ik vandaag eens even de mediabox uitgezet en weer aangezet. En voila, "uitzending gemist" deed het weer. Dit is helaas geen garantie dat "uitzending gemist" het blijft doen. En het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat ik de mediabox dan elke keer uit en aan moet doen. Afwachten maar, hoe het verder gaat.

groeten,

René

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 01 2011 09:21:41:
Hallo Popeye. Op diverse forums heb ik gelezen dat bij sommigen "uitzending gemist" het later weer spontaan doet. Daarom heb ik vandaag eens even de mediabox uitgezet en weer aangezet. En voila, "uitzending gemist" deed het weer. Dit is helaas geen garantie dat "uitzending gemist" het blijft doen. En het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat ik de mediabox dan elke keer uit en aan moet doen. Afwachten maar, hoe het verder gaat.

groeten,

René

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 02 2011 09:59:12:
En nadat gisteren "uitzending gemist" het toch weer deed, werkt vandaag UPC Demand opnieuw niet !!! Nu toch maar een monteur besteld, en dan zien we wel verder hoe het afloopt.

groeten,

René

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 11 2011 18:15:36:
Hallo Popeye, afgelopen weekend deed "uitzending gemist" het opeens weer spontaan, meerdere dagen aaneen. Alle meldingen over IP-adres e.d. verschenen nu als "goed' op het beeldscherm. Daarom de bestelde monteur maar weer afgezegd. Tot dit schrijven werkte het nog steeds. Maar elke keer druk je de knop "uitzending gemist" met angst en beven in. Ik heb er nog niet veel vertrouwen in.
Gewijzigd door Rene op 11 november 2011, 18:15

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitzending gemist werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
UPC werkt aan verhelpen grote internetstoring voordat WK voetbal begint Storing 1 14 juni 2014, 11:11
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 8 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:28:39
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer