obey-robots.txt
05 December 2016, 21:39
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Hulp eigen mailserver configureren

madvisionz
Hallo,

ik heb een exchange server 2010 geinstalleerd en geconfigureerd en kan mail verzenden en ontvangen met mijn eigen domein via upc (smart host).

Nu heb ik alleen nog 3 onopgeloste problemen:
1. Mailen naar upcmail.nl werkt niet, foutmelding: #550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##
Mail verzenden naar andere domeinen werkt wel gewoon.

2. Webmail werkt, alleen zou ik graag een externe url hebben als "webmail.mijndomein.nl". Ook dit krijg ik niet aan de praat. Werkt extern alleen via mijn dyndns adres /owa.

3. Exchange configureren op m'n iPhone werkt ook niet. Outlook anywhere is enabled.

Hopelijk is er iemand met zo'n zelfde situatie die mij kan helpen dit op te lossen.
Ik ben nu al een tijdje aan het stoeien, maar krijg het niet voor elkaar.
Gewijzigd door madvisionz op 04 september 2011, 13:49

Popeye
1. upcmail checkt waarschijnlijk of er een reverse dns aanwezig is. Zoniet wordt de mail gewijzigd.
2. hiervoor moet je een domeinalias aanmaken in je webhosting paneel.
3. geen idee.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

madvisionz
Thnx voor je reactie Popeye.
Weet je toevallig ook hoe ik die reverse dns dan moet oplossen?

Popeye
Ik zie dat ik gewijzigd ipv geweigerd heb geschreven, maar dat zal duidelijk zijn geweest.
Dat met die reverse dns heb ik meegemaakt met deze forum software die ook allerlei email berichten de deur uit doet.

Uiteindelijk heeft het hostingbedrijf dat voor mij opgelost. Maar hoe dat in zijn werk gaat weet ik niet.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hulp eigen mailserver configureren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe! Snelheid 92 04 april 2013, 22:06
Onze eigen Homepage bij UPC Klacht over UPC 1 20 januari 2013, 15:35
laptop ziet eigen netwerk niet meer, ander pc's wel Eigen netwerk 17 17 maart 2011, 18:18
Dance TV verdwijnt op eigen verzoek bij UPC Nieuws over UPC 1 13 april 2010, 00:17
UPC introduceert eigen entertainmentprogramma: Kanaal 12 Nieuws over UPC 1 01 april 2010, 17:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:22:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer