obey-robots.txt
01 Augustus 2014, 09:46
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 85% [82 stemmen]
85% [82 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 15% [14 stemmen]
15% [14 stemmen]

Stemmen: 96
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Inlog modem

PdK
Vanavond ga ik naar een kennis om een wireless router achter zijn Chello (Easy + telefonie) modem te hangen maar hij heeft geen gegevens meer.
Het IP om binnen te komen zal waarschijnlijk 192.168.1.1 zijn maar wat zijn de inloggegevens?
Alvast bedankt :-)

UPC Gebruikers
Forrestma-UPC
PdK schreef:
Vanavond ga ik naar een kennis om een wireless router achter zijn Chello (Easy + telefonie) modem te hangen maar hij heeft geen gegevens meer.
Het IP om binnen te komen zal waarschijnlijk 192.168.1.1 zijn maar wat zijn de inloggegevens?
Alvast bedankt :-)

Dat ligt eraan welk modem er gebruikt word. Je zou in een UPC adsl modem (meestal Speedtouch 716) in kunnen loggen en de instellingen kunnen wijzigen.

Met een Eurodocsis Voip modem (Arris, Webstar) kun je de router direct op het modem aansluiten zonder verdere acties.
Ook is het niet meer nodig om de router te gaan registeren op prov.upc.nl gezien de registratie van pc macadressen overbodig is.

Laat je mij weten welk modem er aangesloten is?

PdK
Welk modem hij heeft merk ik vanavond pas maar stel dat hij een Speedtouch heeft weet jij dan welke inloggegevens erbij horen?
Dat scheelt mij vanavond weer een hoop zoekwerk op het WWW.

Forrestma-UPC
PdK schreef:
Welk modem hij heeft merk ik vanavond pas maar stel dat hij een Speedtouch heeft weet jij dan welke inloggegevens erbij horen?
Dat scheelt mij vanavond weer een hoop zoekwerk op het WWW.

Ook volstaat het om te weten waar je kennis woont, we leveren maar in beperkte gebiden adsl aan.

PdK
Hij woont in Wageningen heeft 6703 CM als postcode.

Forrestma-UPC
PdK schreef:
Hij woont in Wageningen heeft 6703 CM als postcode.

Wageningen is geen dsl gebied, je zou de router moeiteloos achter het modem kunnen aansluiten.
Wel zou ik de volgende handelingen uitvoeren om direct een ip adres te krijgen:
- utp van pc uit modem.
- modem even spanningsloos maken
- als het modem online is , router op modem aansluiten

PdK
Ik heb precies gedaan wat jij beschreven had en het werkte gelijk.
Nog even de router in voor de beveiliging en klaar was Piet.
Mag ik je hartelijk danken voor je hulp en info Smile

Forrestma-UPC
PdK schreef:
Ik heb precies gedaan wat jij beschreven had en het werkte gelijk.
Nog even de router in voor de beveiliging en klaar was Piet.
Mag ik je hartelijk danken voor je hulp en info Smile

Graag gedaan, goed om te lezen dat het werkt met de router.
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

Popeye
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

Jullie zijn welkom!Smile
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Scarlet, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

PdK
Popeye schreef:

Jullie zijn welkom!Smile

De eerste goede daad hebben ze al gedaan Smile

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inlog modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 2 16 december 2013, 22:20
Firmware update modem Arris model tm602B Hardware firmware 2 03 mei 2013, 09:00
inlog mijn upc UPC-official gedeelte 3 28 februari 2013, 15:14
Bijna perfecte overgang van 2 naar 1 modem! Hardware instellingen 1 28 januari 2013, 14:42
router/modem epc3925 kanaal wijziging UPC-official gedeelte 2 24 november 2012, 00:14
Goedemorgen bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Popeye12:07:36
kerkelander12:16:41
astrid13:56:34
Shoutbox
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

15 juni 2014, 19:42
Heb je ook een Qualcomm Atheros AR956x wifi adapter ?

14 juni 2014, 11:44
O kreeg jij die Wifispots ook niet werkend? Ik ook niet. Zal er wel eens achteraan gaan, maar het is in ieder geval niet die geweldige dienst die ze beloofd hadden.

12 juni 2014, 21:55
Heeft er iemand UPC WifiSpots werkend gekregen op win8 of 7 ? op meerdere locaties en systemen geprobeerd met juiste instellingen en gegevens, maar helaas. Telefoon en tablet werkend

07 juni 2014, 14:07
@DMSMED1975 Heb je inmiddels alweer TV? Je hebt altijd nog de mogelijkheid om de coaxkabel direct achterin de tv te steken zodat je in ieder geval een aantal basis zenders kan kijken. Welliswaar is de

03 juni 2014, 21:35
Alweer geen internet en tot myn grote spyt, na het terugzetten van de fabrieksinstelling
en van de mediabox kan ik vervolgens een week lang ook geen t.v meer kyken want de monteur komt over een week pa

Klacht over UPC?
Meld uw klacht over UPC aan Coax.nl de Kabel Belangen Vereniging.
Post óók uw klacht hier in het forum zodat lotgenoten kunnen reageren!
Snel nieuw onderwerp posten
Snel nieuw onderwerp posten

Betreft:

Lid van COAX?:

Voornaam:

Achternaam:

Adres:

Postcode: Woonplaats:

E-mail:

Telefoonnummer:

Modem:

Provider: