obey-robots.txt
05 December 2016, 21:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Smartcard opnieuw invoeren.

wnh
Wij hebben de laatste weken met onze digitale tv met recorder last van het volgende probleem.
Na circa 1 uur tv kijken gaat de setup-box uit en verschijnt er de volgende mededeling op het TV-scherm: Kan de smartcard niet lezen. Voer de smartcard opnieuw in. Kijk bij een aanhoudend probleem op UPC.
Na het opnieuw invoeren van de smartcard gebeurt er 9 van de 10 keer niets, ook het spanningloos maken van de setup-box geeft geen resultaat.
Ik ben verleden week naar UPC Zuidplein gegaan en daar heeft een medewerker via de PC een en ander opnieuw geactiveerd en het heeft 8 dagen gewerkt, de melding kwam niet meer terug. Tot gister avond, weer het uitschakelen en dezelfde melding over de smartcard.
Weet iemand hier de oorzaak van????
Bij voorbaat dank voor de info.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard opnieuw invoeren.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Mediabox en smartcard UPC Digitale televisie 5 27 augustus 2010, 00:03
UPC-onderhoud: opnieuw slecht signaal in Tiel Werkzaamheden 1 29 juli 2010, 12:16
Internet en Bellen valt steeds uit. Modem start dan weer opnieuw op Algemeen 1 13 april 2009, 22:44
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:18:57
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer