obey-robots.txt
05 December 2016, 21:36
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Niet terug bellen van klantenservice

schemer
Hallo,

Ik heb al heel erg veel gebeld met UPC, nu wil het zo zijn dat UPC mijn facturen verknoeit heeft.

De medewerker van de afdeling opzeggen heeft toegezegd het WEER in orde te maken, en mij vandaag (maandag 10 Jan) terug te bellen om 14:00,
bovendien zou ik een tegemoetkoming krijgen ivm alle tegenslagen.

Maar helaas, geen telefoon, de hele dag niet.

Ik ga nhiet meer bellen en vestig mijn laatste hoop oa op deze website, Twitter, etc. Als het me niet lukt stuur ik alleen nog een opzegbrief en wil het teveel betaalde geld terug op mijn rekening zien.
Ook zal ik mijn beklacht indienen bij verschillende instanties.

Ik heb erg veel geduld gehad, en ik kon nooit begrijpen waarom mensen zó boos konden worden.

Maar nu snap ik het wel!

Toch hoop ik op een oplossing, Gaarne verneem ik dan wat van UPC.

SNEL!

Met Vriendelijke Groet,


Schemer.

(Contract ID: OS7500048)
 
UPZI
Hallo Schemer,

Het is heel vervelend dat u niet wordt terug gebeld. Helemaal met u eens dat dat geen service is.
Dat u niet meer wilt bellen begrijp ik ook.

Maar uit uw verhaal lees ik dat u wel een klachten brief wil schrijven.
Ik zou de klacht samenvatten en dit aangetekend sturen naar UPC.

Verwacht dan dat ze u zeker zullen helpen.

Greetz,
upzi.nl
 
schemer
UPZI schreef:
Hallo Schemer,

Het is heel vervelend dat u niet wordt terug gebeld. Helemaal met u eens dat dat geen service is.
Dat u niet meer wilt bellen begrijp ik ook.

Maar uit uw verhaal lees ik dat u wel een klachten brief wil schrijven.
Ik zou de klacht samenvatten en dit aangetekend sturen naar UPC.

Verwacht dan dat ze u zeker zullen helpen.

Greetz,
upzi.nl


Beste UPZI,

Ik ben inmiddels benaderd door UPC webcare via twitter en chelloo.

Het zou nu opgelost moeten zijn.

Bedankt voor de reactie,

Schemer.
 
UPZI
Hallo Schemer,

Fijn dat er een oplossing is.
Wanneer er nog klachten zijn lees ik dat graag.

Toto zover, veel kijkplezier.

Greetz,
upzi.nl
 
ngvisser
Ben net nieuw op dit forum.
Reden : al meer dan een week geen telefoon en ook mijn mobiel hapert. Wat nu. Mails worden alleen beantwoord als volgt, Lees

Aan UPC woensdag 12 januari 2011 12:47

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van UPC. Wij hebben uw bericht goed ontvangen. U krijgt zo snel mogelijk een reactie van een van onze medewerkers.

Mocht u uw vraag willen bijwerken, of informatie willen toevoegen, dan kunt u dit doen door op deze e-mail te reageren. Om deze informatie te verwerken, vragen wij u vriendelijk om uw aanvulling in de onderstaande ruimte in te voeren. Tekst die u in een ander deel van het bericht plaatst, kunnen wij helaas niet verwerken.;
 Referentienummer:110112-000685
Overzicht: 
Sinds gisteren kunnen wij niet bellen ""Control. tel. lijn"" staat op het sche...
Productniveau 1: 
Telefonie
Productniveau 2: 
Verbinding
Categorieniveau 1: 
Installeren en aansluiten
Categorieniveau 2: 
Telefoontoestel
Datum aangemaakt: 
12/01/2011 11:29 AM
Laatst bijgewerkt: 
12/01/2011 11:29 AM
Status: 
Nieuw

Vandaag lukte be via geleende mobiel naar 09001880
eenmaal antwoord: buiten gebruik
eenmaal antwoord: helaas nummer tijdelijk niet bereikbaar

Vandaag melding op UPC site:

17 jan 13.42 Uur
Actuele landelijke storingen en meldingen
Wegens groot onderhoud aan onze systemen is het tijdelijk niet mogelijk om te controleren op storingen of meldingen. Tevens is het tijdelijk niet mogelijk om binnen de Mijn UPC omgeving uw actuele verbruik in te zien.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

WAT NU..............

Dank voor de gouden tip!
Met vriendelijke groet,

Niels Visser
 
OPBB
Niels,

Voor zover ik weet zou alles vanaf morgen weer moeten gaan werken. Even in aanmerking genomen dat het systeem dan een achterstand van een paar dagen moet inlopen, ga ik persoonlijk uit van wensdag dat alles weer redelijk normaal is.
Zelfs als een monteur zou komen en je telefoniemodem zou ruilen dan kan het tot woensdag duren voor het werkt; mocht je ook internet hebben van UPC, dan zal ook dat niet meer werken, dus kun je beter even geduld hebben.
Ik wacht zelf ook al 5 dagen op een cisco HD-DVR die niet geleverd kan worden omdat hij niet in het systeem ingevoerd kan worden.

Verder is het nummer niet 1900-1880, maar 0900-1580, tenzij je het saldo van je SNS rekening wilt weten SmileGrin
 
UPZI
Hallo ngvisser,

Kan je mede delen dat alles weer werkt zoals het hoort te werken.
Zoals in vorig bericht te lezen staat, de bulk moet misschien nog worden weg gewerkt.
Hoop voor u dat het spoedig wordt opgepakt.

Houdt ons hier op de hoogte aub.

Greetz,
upzi.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet terug bellen van klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
bellen altijd erbij telefoonkosten nog veel hoger Abonnementen 5 18 juli 2014, 20:27
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 8 12 juni 2014, 20:32
Bellen met vaste lijn via mobiel met de UPC Phone app Eigen telefoon netwerk 2 15 april 2014, 10:53
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:19:55
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer