obey-robots.txt
07 December 2016, 23:12
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Mediabox springt automatisch naar "On demand"

cobusje
Hallo allemaal,
Sinds een week heeft de mediabox kuren.
Bij veel zenders springt hij spontaan naar het "on demand" gedeelte terwijl er niet op de knop op de afstandsbediening gedrukt wordt.
Tijdens het zappen blijf je wel eens hangen bij een zender, dan springt deze na 2 - 3 seconden over op on demand.

De set is nu 4 weken oud en nee, er zitten geen kruimels of etens resten in de afstandbediening die voor een puls van de rode toets kunnen zorgen Smile.

Iemand dezelfde ervaring of enig idee wat hier mis zou kunnen zijn?

groet,

Cobus

kornfed
Hey, dat probleem heb ik ook de laatste tijd. Een oplossing heb ik ook nog niet. Ik kan overigens mijn mediabox ook niet meer uitzetten met de afstandbediening. (wel op de box zelf)

HcV83
Het automatisch springen naar (film1) on demand heb ik ook sinds een week of 2.

UPZI
Hallo allemaal,

Ook ik heb gemerkt dat de mediabox soms spontaan op VOD springt.
Goede reclame stunt maar zeer onwenselijk.

Zal het melden bij de UPC mannen.

Greetz,
upzi.nl

KCB
Hoop dat "de UPC mannen" er hard mee aan het werk zijn want het begint behoorlijk irritant te worden hier ( postcode 1112RE)
Springt bij bijv. "channel up" naar verschillende dingen. Soms VOD, hier nog vaker naar de lijst met opgenomen programma's.
En dan in één keer !! Zou handig zijn als die knop echt zou bestaantrouwens...... :-)
Ik heb sterk de indruk dat dit ongewenste gedrag het gevolg is van een software update, nu zo'n drie weken geleden.
Ongeveer gelijk met de schrijvers hierboven begonnen bij mij de kuren ook.

Ik moet me al heel sterk vergissen als er de laatste weken erg vaak software wordt ge-update. Ik zie regelmatig
hele kleine dingen veranderen in display en menu's.
Misschien iets te snel achter elkaar allemaal zonder de mogelijke gevolgen van een eerdere af te wachten??

Enfin, succes "UPC mannen"

wbbrink
Mede UPC'ers,

Om de haverklap springt een On Demand knop in beeld (RTL5, Veronica). Bij Discpvery Channel gebeurt dit automatisch. Heb ik hierom gevraagd? Nee. Gezocht in de instellingen maar dit stukje interactiviteit is niet uit te zetten. Is dit softwarematig een bug of is dit waar het heen gaat? Een soort van niet aflatende stroom van ongewenste pogingen meer diensten door de strot heen te duwen.

Ik wil graag ongestoord kunnen zappen. Als ik iets van uitzending gemist of andere content wil zien dan huidig wordt uitgezonden dan wil ik dat op eigen initiatief kunnen doen.

Communicatie omtrent software updates is GEEN overbodige luxe.

Graag een optie om hele interactieve deel uit te zetten door gebruiker bij voorbeeld in de instellingen.

Prettige Kerst allemaal

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mediabox springt automatisch naar "On demand"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
mogelijkheden Horizon mediabox UPC Digitale televisie 5 25 april 2015, 08:45
UPC Horizon Mediabox Algemeen 1 21 april 2015, 11:55
UPC mediabox loopt vast na aanzetten TV UPC Digitale televisie 9 23 februari 2015, 19:07
UPC rolt verbeterde H3-firmware Horizon mediabox uit UPC Digitale televisie 4 11 september 2014, 11:17
UPC mediabox icm amerikaanse TV Hardware instellingen 1 11 mei 2014, 15:33
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:31:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer