obey-robots.txt
07 December 2016, 23:13
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Administratieve problemen

gw
Ik heb mij aangemeld bij UPC en alles is inmiddels geinstalleerd. Waar ik had verwacht dat hier de problemen zouden ontsaan zijn de problemen in het administratieve gedeelte opgetreden.
Ik zat te twijfelen tussen Telfort en UPC. Ik was aan de late kant met aanmelden vlak nadat zij de prijsverhoging gingen doorvoeren. De mevrouw van UPC waar ik mij heb aangemeld gaf duidelijk aan dat ik € 29,95 per maand ging betalen. De factuur geeft echter € 34,95 aan. Bellen en mailen, maar het is nog steeds € 34,95. Ik ben benieuwd hoeveel moeite ik nog moet doen. Gelukkig heb ik de naam nog bij wie ik mij aangemeld heb.

3 januari 2008 gaat de telefoon over van KPN naar UPC. Hopelijk gaat dit wel goed. Verder ben ik tevreden. De signaalsterkte geeft wel laag aan maar ik heb een prima verbinding. Met behulp van de helpdesk heb ik van alles geprobeerd maar het signaal blijdt laag
 
gw
De overgang van de telefoon is prima gelukt. Alles werkt nu.
Alleen betaal ik volgens mij € 34,95 i.p.v. de afgesproken € 29,95

In okt. 2007 had ik mijn abb. bij Het Net opgezegd.
Wat schetst mijn verbazing dat ik in dec. 2007 een brief krijg van het Net met de mededeling "welkom terug bij het Net."
Ik snap niet hoe zo iets fout kan gaan. Het abb. loopt weer een jaar.
Kan ik weer allerlei moeite doen om hier af t ekomen.
Iemand dit ook meegemaakt? Een buurman had hetzelfde meegemaakt?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Administratieve problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
EPC3925: DHCP problemen Eigen netwerk 8 03 februari 2014, 21:59
Twonky problemen sinds Horizon update UPC-official gedeelte 1 27 augustus 2013, 09:11
Members.upc.nl FTP problemen Storing 1 08 januari 2013, 11:30
Problemen met Opnames UPC Digitale televisie 1 11 september 2012, 19:45
Cisco EPC 3925 problemen Hardware instellingen 13 07 april 2012, 09:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:31:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer