obey-robots.txt
07 December 2016, 23:12
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Verbinding steeds weg, wie helpt? UPC niet!

rsterre
Goedendag,

Net ruim een half uur in de wacht gehangen op 0900-9559. Toen maar het 088-nummer gedraaid wat voor groot-zakelijk is. Direct een medewerker aan de lijn, die me uiteraard niet ging helpen. Niet eens met doorverbinden of wat dan ook.

Heb sinds een tijdje UPC Fiber Power25 Zakelijk. Zou dan recht hebben op binnen 4 uur een oplossing. Blijven er nu dus nog 3,5 uur over voor UPC.

Net als de vele, vele anderen heb ook ik last van wegvallende internetsnelheden. Tig forums gelezen en overal zie ik dat iemand contact heeft opgenomen en dat het soms wel en soms niet werkt daarna. Wat er gebeurd is, is een raadsel.
Enige wat ik constateer is dat mijn draadloze verbinding een uitstekend signaal heeft en bij snelheid staat 144,0Mbps als ik opstart en deze gaat na verloop van tijd schommelen naar waarden van 72,0Mbps tot 1,0Mbps en daarna ben ik veelal alles kwijt.
Opnieuw opstarten van de modem is dan enige optie.

Leest hier ook iemand van UPC mee om mij te kunnen gaan helpen?

Snap niet dat er niet bij wet iets gedaan kan worden aan bedrijven als UPC. Je bent verplicht een betaald nummer te moeten bellen voor hulp waarbij de beantwoording ervan dramatisch is. Als het probleem aan hun heeft gelegen, worden de gemaakte kosten nooit verrekend (in de rechtspraak is dat meen ik wel zo). Besluit je om een factuur niet te betalen totdat zaken zijn opgelost, dan word je gewoon afgesloten. Zelfs rechtsbijstand adviseert om gewoon te betalen en daarna bezwaar te maken. Vast een aandeelhouder...

Hopelijk gaat het nu opgelost worden.... de monteur die alles aan kwam sluiten gaf aan dat de waardes 'net' konden.... was het een Fries???

UPZI
Hallo rsterre,

Drama die wachttijden. Honderd procent met je eens. Let wel, ook hier speelt de commercie een belangrijke, zo niet dé belangrijkste rol.

Laat me raden, je hebt een Thomson, wireless modem. Waarschijnlijk die witte.
Wat je als eerste kunt proberen:
Sluit een kabel rechtstreeks aan op het modem en test het dan opnieuw.
Haal je de snelheid nu wel? Schrijf hier even de waarden op.

Werkt het nog niet?
-Log in op 192.168.100.1 (elke systeem beheerder weet dat )
-User vrij laten, Password is admin . ( algemeen bekend )
-Klik aan wireless in de header, speel dan wat met de channel instelling onderaan. Bijvoorbeeld 5 of 7.
Waar stond deze op en wat gebeurt er wanneer je deze wijzigt?

Houdt wel draadloze telefoons et cetera uit de buurt van je modem.
Experimenteer ook eens met andere locaties waar je het modem kunt plaatsen.
Succes.

Greetz,
UPZI.nl

rsterre
Ha UPZI.nl,

Dank voor je reactie.

Ik heb een UPC Fiber Power Zakelijk abo en heb een cisco modem.

Wat ik simpelweg niet kan begrijpen is dat ik tijden kan werken en dan opeens zakt de snelheid weg.... van 144,0Mbps naar 130, naar 104, naar 72, naar 1 en foetsie.... modem lijkt gewoon online te zijn en ook de signaalsterkte blijft uitstekend.

Een draadloze telefoon in de buurt o.i.d. zou ik best willen geloven, als ik altijd problemen zou hebben, maar dat is niet zo. Hou houdt iets niet vast... maar wat... ja... de snelheid... maar waarom?

Dit is zo echt geen werken, maar wordt er gewoon schij@#$! ziek van dat je continue UPC betaald moet bellen om vervolgens stap 1 uit een forum uit 1998 te horen van zo'n medewerker. Daar heb je niks aan. Je bent dan 10 telefoontjes verder als het dan al opgelost wordt.

Ik had zonder problemen Telfort (voorheen Tiscali), maar heb me laten verleiden door COAX / snelheid van UPC..... dom???

UPZI
Hallo rsterre,

Het zakelijk abbo van UPC Fiber Power gaat volgens mijn bron maar tot 120 Mbps.
Welke router of switch heb je er achter zitten?

Geloof zeker dat het cisco modem hoge snelheden aan kan.
Wanneer je toestaat, ben ik bereidt je te pollen om te zien wat er gebeurt.
Wanneer je het toestaat, stuur dan even een Persoonlijke Mail, dan zal ik je verbinding een aantal dagen volgen.

Kan me wel voorstellen dat, als je doorlopend films download, er wordt geknepen.Dat hoeft niet persé door UPC te gebeuren.
Dat kan ook gebeuren vanaf de locatie waarvan je download.
Laat het me maar weten in een mail wat je wilt.

Greetz,
UPZI.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding steeds weg, wie helpt? UPC niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Horizon Go app blijft steeds vastlopen Klacht over UPC 3 16 maart 2015, 18:11
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 156 14 juni 2014, 21:11
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 8 12 juni 2014, 20:32
storing in telefoon verbinding? Storing 2 12 maart 2014, 20:11
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:30:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer