obey-robots.txt
07 December 2016, 23:09
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

UPC capped download UseNet

Ampoliros
Sinds in gebruikname van mijn abonnement zo'n 2 maanden geleden valt de download snelheid van usenet erg tegen. Ik haal zo'n 3 MB tot max 4,3 MB per seconde. Hieronder even wat ik getest heb.

- BBNED 1000 MB, ruim 7 MB per seconde
- Downloads van microsoft website, ruim 7 MB per seconde

- Downloads van 1 usenetserver (usenetserver.com) 3 - 4,3 MB per seconde, met een erg schommelende snelheid.
- Download gebruik makend van meeredere usenetserver (usenetserver.com + giganews) 3-4,3 MB per seconde.

Op het werk, met mijn usenetaccount over glasvezel(50 Mbit), (alleen usenetserver.com). 5,8 tot iets meer dan 6 MB per seconde.

Conclusie UPC capped de downloads, want aan mijn usenetaccount ligt het niet, ook niet aan de laptop en ook niet aan mijn hardware, want op andere manieren wordt de snelheid wel gehaald.
Ik vind dit echt bizar, want behalve usenet zijn er maar weinig redenen om zo'n snel abonnement te nemen...

UPC helpdesk vind dat het aan mij ligt. Typisch gevalletje van kastje naar de muur, maar ik vind het gewoon keiharde oplichterij.

Daarnaast gebeurd het elke week wel een aantal keren dat we telefonisch niet bereikbaar zijn, en dat het internet uitvalt, als ik dan bij de modem ga kijken is hij opnieuw aan het "syncen". Soms gaat dat syncen binnen 30 seconden, soms binnen 30 MINUTEN.

Ik woon in Tiel trouwens.

Meer mensen met deze problemen?
Gewijzigd door Ampoliros op 28 oktober 2010, 00:08

Popeye
Lees deze thread maar eens door, UPC erkent afknijpen usenetverkeer
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Ampoliros
Ja dat kan wel, maar de laatste post is al meer dan een jaar oud. Ik had dat forum al gezien, en ging er vanuit dat dat niet meer relevant zou zijn voor de huidige situatie.

Had gehoopt dat er meer mensen zouden reageren op de problemen. En COAX.nl is wel leuk en aardig maar kost meteen weer geld. Het lijkt me niet de bedoeling dat je lid moet worden van een club om vervolgens over je problemen met UPC te praten. Betaal al genoeg voor het abonnement.

Popeye
Coax helpt je ook gratis, gewoon niet lid worden. Als de klacht door Coax opgelost wordt wil je misschien alnog lid worden.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC capped download UseNet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
download en telefoon Algemeen 3 15 maart 2013, 23:52
UPC een betere upload dan download Algemeen 1 02 augustus 2011, 14:10
8 steams i.p.v. 4 streams download?? Algemeen 9 28 augustus 2010, 19:08
Zeer trage download snelheid (Chello Extreme) Snelheid 1 08 december 2009, 14:58
Eweka<->UPC: Trage download snelheid Snelheid 2 13 mei 2009, 13:45
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:27:51
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer