obey-robots.txt
07 December 2016, 23:06
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wel contact met de router ,maar geen internet

dijkmarcel90
Ey mensen,
Ik heb net een nieuwe router gekocht , ingesteld en alles ( niet iets speciaals veranderd, gewoon wachtwoord erop gezet enz. ) maar ik krijg bij alles wat ik doe geen internet ( ook niet bedraad of draadloos ) het internetsignaal lijkt niet door de te gaan naar de router bij wijze van spreken. Er staat bij probleemoplossen dat ik te maken heb met een dsn fout , maar dat lost hij zelf natuurlijk niet op oja en ik heb kabelinternet van UPC. Hoe los ik dit op ?
mvg Marcel van Dijk
Gewijzigd door dijkmarcel90 op 07 september 2010, 21:42

UPZI
Beste dijkmarcel90,

Doet je modem het wel? Dus als je de kabel in het modem steekt kun je dan internetten?
Zoja, beste is even te googlen op type modem, meestal vindt je wel een voorbeeld.

UPZI
Greetz

dijkmarcel90
Ey UPZI,

Als ik de Router er tussenuit haal kan ik gewoon internetten met mijn modem( Cisco EPC3212 )
het probleem zit zich nu eenmaal in het feit dat ik met de router ertussen alleen maar een lokaal signaal heb en geen internet ... Ik heb nu even gegoogled en na een resetje of 2 en wat veranderingen heb ik het voor mekaar gekregen om bedraad internet te krijgen tussen de router en mijn laptop, draadloos geeft hij nog steeds alleen een lokaal signaal ...

hopelijk helpt dit iets

mvg Marcel van Dijk

hans_b
Je moet wat meer informatie geven. Merk en type router, wat zegt ipconfig, kun je met de internetbrowser (IE?) de router bereiken?

remco87
Heb je al geprobeerd de modem van het stroom te halen en ondertussen de router aangesloten en daarna de modem weer aangezet? of heb je de router gewoon aangesloten toen de modem nog aan stond? Vaak wil het nog wel eens dat de modem het mac adres wil onthouden van het apparaat wat tijdens het opstarten gevonden wordt. waardoor je eerst je modem aan en uit zou moeten zetten zodat je het nieuwe apparaat kan laten werken op je internet verbinding. Ik weet niet of dit bij jou type modem ook zo is maar goed.. je weet maar nooit Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel contact met de router ,maar geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
internet Storing 1 28 maart 2015, 15:48
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 02 februari 2015, 10:10
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Cisko router en intern statisch ip-adres Eigen netwerk 1 18 januari 2015, 14:52
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:24:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer