obey-robots.txt
05 December 2016, 21:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

zwart streepje rechts in beeld

erik1972
beste allemaal

ten eerste wil ik zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar zeer tevreden bent met upc, heb altijd adsl gehad.
heb sinds kort een nieuwe led tv gekocht en wel de sony 32ex700 (prima beeld)
dus daarom ook de zwarte cisco hd box van upc besteld met hd zenders.
nu zag ik voor mij vakantie dat er rechts onderin net naast de blauwe info balk een zwarte streepje zit zo dun als een haar en zo hoog als de blauwe info balk als je aan het zappen bent.
ik dacht eerst dat het aan de tv lag maar dus niet als ik hem analoog kijk of ik kijk een dvd is die weg heb inmiddels ook al een andere hdmi kabel geprobeerd maar het helpt niet.
heb dus upc gebeld en de monteur is netjes geweest en zag ook het probleem.
heb dus een andere box geinstalleerd en het streepje was weg.
toens smiddags ben ik even aan de instellingen geweest in het menu van de mediabox en zag dat hij nog op 720p stond aangezien ik een tv heb die 1080 ondersteund heb ik hem veranderd naar 1080i.
maar wat zag ik toen ik hem verander heb dat ik alleen het streepje ziet met de 1080i instellingen.
heb upc weer gebeld en ze maken hier een melding van ze hebben me nog netjes terug gebeld om te vragen welke tv ik had en ze gaan kijken wat ze kunnen doen.
inmiddels heb ik sony gebeld en het hele verhaal uitgelegd en hun zeggen dat het zeker aan de box ligt als alle andere zaken wel goed werken.

ik hou jullie wel op de hoogte van dit probleem.

gr erik1972

gixxeraddict
hallo erik,

ik heb het zelfde probleem met een samsung 46ue6700 led!
ik dacht eerst ook dat het aan de tv lag maar na het een en ander uit te sluiten(hd tv analoog blue ray) merk ik dat het aan de upc box ligt.
trouwens alleen bij de hd zenders dus denk dat ik ook maar contact met de upc gaat opnemen.

UPZI
Beste lezer,

Het streepje wat jullie te zien krijgen is het streepje van de blauwe balk. Deze balk krijg je kort te zien als je van zender wisselt.
Het probleem is bekend bij UPC en er wordt gewerkt aan een oplossing.
Inderdaad, uw mediabox is niet stuk, het heeft te maken met frame refresh van het beeld.

Blijf uw klachten wel melden, hebben andere er ook voordeel bij.

Greetz,
UPZI

erik1972
oke dan zullen we het wel afwachten ben dus gelukkig niet de enige .

erik1972
hallo gixxeraddict

heb jij nog steeds het probleem met dat streepje naast je blauwe info balkje

gr erik

gixxeraddict schreef:

hallo erik,

ik heb het zelfde probleem met een samsung 46ue6700 led!
ik dacht eerst ook dat het aan de tv lag maar na het een en ander uit te sluiten(hd tv analoog blue ray) merk ik dat het aan de upc box ligt.
trouwens alleen bij de hd zenders dus denk dat ik ook maar contact met de upc gaat opnemen.

gixxeraddict
ja ik heb het nog steeds en niet alleen na kanaalwijzigen maar contstant bij hd zenders!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zwart streepje rechts in beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
Zwart wit bij gemist Nieuws over UPC 1 27 december 2012, 21:25
blokken en balken in beeld.....WEER... UPC Digitale televisie 5 09 oktober 2012, 23:16
UPC televisie alleen in zwart-wit !!! Algemeen 2 25 augustus 2010, 08:06
Internet + telefoon valt steeds weg. Digitaal / Analoog beeld is niet goed Storing 5 29 juli 2010, 17:43
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:18:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer