obey-robots.txt
05 December 2016, 19:32
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Zeer trage verbinding

cloud12
Ik zou bijna zeggen "Daar ben ik weer". Na véél gebel met de helpdesk over mijn trage aansluiting, en reacties op dit forum, vraag ik deze keer raad.
Na gestopt te zijn met de draadloze verbinding (viel elke 10 minuten uit)
ben ik overgegaan op een bedraade verbinding. Die is niet vooruit te branden, want de snelheid is maar 0.4 = 238 kbit/s, terwijl de andere UPC klanten een gemiddelde snelheid halen van 8.1 = 5118 kbit/s.
Misschien ligt het aan de setting van iets, maar ik moet toegeven dat mijn kennis daarvan ontoereikend is. Dus de voordehand liggende vraag is:
'weet iemand een oplossing om de snelheid enigzins op te vijzelen?'.
De helpdesk is niet van plan om zich te verdiepen in dit soort futiliteiten, daarom maar via dit forum. Wacht met spanning een evt. oplossing af.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Cloud12
Gewijzigd door cloud12 op 16 november 2007, 14:44

Popeye
Het eenvoudigst is om een laptop of pc te lenen en aan te sluiten.
Heb je dan nog van die belabberde resultaten dan is de oorzaak in de meterkast te vinden.

Verder zijn deze twee postings van belang als het probleem niet in de meterkast zit.

Twee tips om je LAN netwerk te herstellen
Hoe gebruik ik TCP Optimizer

Tip voordat je met instellingen gaat knoeien maak dan eerst een restore point / herstel punt aan.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

cloud12
Ik ben er uit gekomen. UPC heeft een test server die onderzoek kan doen naar je verbindings snelheid. Je moet een bestand downloaden, en na afloop ervan kun je te weten komen wat de snelheid van je verbinding is.
In mijn geval gaf de server aan dat mijn verbindings snelheid veel te laag was
29.4 KByte/sec, Je krijgt onmiddelijk een advies om contact op te nemen met de helpdesk van UPC, en eventueele suggesties om er iets aan te doen. Even de computer of de modem uitzetten (reset) en na opnieuw opstarten is de snelheid nu 597.0 KByte/sec, dus ruim 20 maal sneller!
Het adres is (ook als je geen problemen hebt) http://test.net.upc.nl

cloud12

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer trage verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 156 14 juni 2014, 21:11
storing in telefoon verbinding? Storing 2 12 maart 2014, 20:11
zeer slechte service upc in het totaal Klacht over UPC 2 24 september 2013, 11:22
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 5 27 juli 2013, 14:54
Fiber Power 120 zeer traag laatste week [OPGELOST] Snelheid 4 04 april 2013, 23:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:29:00
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer