obey-robots.txt
07 December 2016, 23:06
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

UPC on Demand werkt al dagen niet...

Bardamu
Indien ik een uitzending wil bekijken, krijg ik een venster met de mededeling: Service onderbroken. ( ... ) deze service momenteel niet beschikbaar ( ... ).

Iemand enig idee of dit structureel, of alleen bij mij het geval is?

Regio Amsterdam...

Dank en groeten..,

Bardamu

forted
Dit probleem heb ik al meer dan 4 weken, omgeving achterhoek. Reeds drie maal met UPC gebeld en zeggen dat het een landelijke storing is en dat er heel hard aan wordt gewerkt om het op te lossen. 4 weken er heel hard aan werken en nog steeds geen oplossing, ik geloof er niet meer in.
Misschien dat deze gebruikersgroep er iets aan kan doen om het sneller te laten verlopen.

Groet
Forted

abraham
Ik heb eveneens het probleem dat ik ondemand niet meer kan openen. UPC mediabox zegt dat mijn abonnement is verlopen of dat de termijn van de uitzending is verlopen. Maar mijn abonnement is niet verandert. Dus moet gewoon werken. Maar ik zie Popeye onze UPC medewerker alleen maar loze antwoorden geven. Alleen zoeken op het forum is niet zo moeilijk oplossingen geven is moeilijker!!!! Maar binnenkort gaat de kabel-markt helemaal open. Dus moeten ze wel anders gaan werken. Wij zijn klanten. Dus doe daar wat mee en geen loze antwoorden geven en eindigen met zijn wij U goed van dienst geweest en heeft U nog andere vragen !!! Vragen heb ik wel antwoorden krijg ik niet. Dus nogmaals storingen gebeuren overal, maar los dit dan ook op. Uitzendinggemist hoeft geen storing te zijn van meerdere weken. Ik werk zelf in de proces-industrie. Hier hebben we ook storingen, maar als dat wordt opgelost met de snelheid van UPC, dan is de maatschappij gauw falliet. Dus nogmaals los storingen op !!!!!!!!!!!!!!!

groeten,
Abraham.

forted
Zo langzamerhand begin ik er genoeg van te krijgen. Voor een hele dienst betalen en maar een halve krijgen. Een andere onderneming is bezig bij ons met een glasvezel project. Als dit gerealiseerd is zeg ik al mijn diensten bij UPC op.
Overigens is het goed dat er ook andere aanbieders op de kabel komen, worden ze eindelijk eens gedwongen om een goed product te leveren en niet alleen maar de centen opstrijken.

Groet,
Forted

UPZI
Beste Forted,

Heb je een modem en kun je wel internetten? Anders is er een retour probleem. Wat je kunt proberen is je modem koppelen aan je coax aansluiting die aan je mediabox is gekoppeld. Heb je dan vier LED's branden dan is er meestal geen probleem met het netwerk van UPC.

Wanneer op het modem alle vier de LED's branden kun je proberen een software upgrade bij de mediabox te doen.
Doet hij het dan nog niet dan is het meestal een software probleem in de mediabox.
Helpdesk bellen en eisen dat er een andere Mediabox wordt geplaatst.

Om terug te komen op je glasvezel verhaal.
Bij UPC wordt al jaren keihard gewerkt om het netwerk stabiel te houden. Zeg maar de 'kinderziekten' eruit filteren. Persoonlijk verwacht ik niet van een nieuwe aanbieder dat die vanaf het begin een stabiel netwerk kan leveren. Denk daarbij ook aan andere zaken als onderhoud, storingen, et cetera. Dus overstappen is beslist geen optie.

Wanneer je er niet uit komt reageer je ervaringen.
Ik denk en werk elke dag aan oplossingen.

Greetz,
UPZI

UPZI
Beste Abraham,

Heeft ondemand het Uberhuapt eerder wél gedaan? Is er iets veranderd binnen je kabel aansluitingen, bijvoorbeeld een versterker die niet retour geschikt is? Ook voor jouw een test, doet je modem het wel en ook vanaf het punt waar de mediabox staat opgesteld? Zo ja, dan is er een retour.

Wat je nog kunt proberen is een software upgrade uitvoeren, daarna mediabox eens geheel uitzetten even wachten en weer aanzetten.

UPC werkt aan het oplossen van storingen, daarvan ben ik overtuigd. Besef wel dat wanneer een storing in de buiten kabel wordt gevonden hier een heel proces aan vooraf moet gaan. Stel dat de kabel bij u door de tuin loopt... en bij de buren en...

Wanneer het probleem er nog is, let me now...
Mogelijk kan ik wel een oplossing bieden.

Greetz,
UPZI

wido
Ook ik heb hier al weken geen OnDemand. Inmiddels is eerst het kastje omgewisseld, vervolgens is er een monteur geweest. De kabels in huis bleken goed, hij heeft het kastje weer voor een andere gewisseld, de aansluiting uptodate gemaakt, nieuwste software geladen, en... geen on demand. Als ik via 999 de verbinding test, is alles OK. On demand geeft storing CD103 bij uitzending gemist. Inmiddels heb ik weer een afspraak gemaakt voor een monteur, maar heb er weinig vertrouwen in dat dit soulaas biedt, de monteur heeft immers alles al gedaan wat hij kon doen. Ik vermoed dat de storing bij UPC zelf zit, ik woon in Ermelo, postcodegebied 3852. Misschien zijn er nog meer die problemen hebben daar?
Ik hoop dat iemand wat weet, ik betaal nu voor iets dat het niet doet. Raar dat dit zo mag in NL.

meart
Het is duidelijk een landelijke storing van UPC. Ik woon in Amsterdam en heb sinds 2 weken geen enkele on demand dienst. Midden een een duurbetaalde pay per view film stopte hij ermee en dat was het dan.

Helpdesk gebeld; na 34 (!) minuten iemand aan de lijn die me doodleuk bevestigde dat er een landelijke storing is. Ik moest zelfs nog onderhandelen over een correctie op de factuur m.b.t. de film die ik niet kon afzien.

Je zou denken dat dit soort mega-storingen op de site worden geplaatst, het medium bij uitstek om je klanten up to date te houden. Daar staat echter dat er helemaal geen storingen zijn.

Vorige week een mail gestuurd (elke keer 3,50 betalen om een telefonische vraag te stellen is ook weer zoiets), met de vraag of er al iets bekend is over de storing, 4 dagen later een standaard antwoord, dat er niets bekend is en ze hopen het snel op te lossen. "Voor overige informatie verwijzen wij u naar het helpdesk telefoonnummer"

twee dagen geleden toch maar weer gebeld (aangezien er in de zomer niets op de reguliere TV is, wil ik toch wel on demand gebruiken) En kreeg nu na slechts 12 minuten een helpdesk medewerker, met de volgende info:

Als je bij de instellingen>diagnose kijkt op het tweede scherm dan zie je dat er 2 velden NA (Not Available zijn) die komen dus niet door en dat zou de oorzaak zijn.

Nou dan weten we dat ook weer Smile

Ik begrijp dat techniek stuk kan en dat er "met man en macht" al weken aan wordt gewerkt, maar het gaat er mij vooral om hoe je je klanten informeert, en voorkomt dat ze massaal wegrennen als deze UPC monopolie positie ten einde is...(nu dus....)

Tip: stuur iedere klant een bericht met welgemeende excuses, geef een korting op het (niet gebruikte on demand) deel van de factuur en een fimpje naar keuze. Zodoende is de goodwill getoond en het begrip/geduld van de klant weer hersteld.

Groeten,

[M]

Heinz
Woon in A'dam en ken het probleem ook. Soms helpt dit: mediabox 30 seconden van de stroom af of mediabox terugzetten naar fabrieksinstellingen (duurt ca. 10 minuten). Nadat ik dit had gedaan werkte on demand weer. Moest het echter na een paar dagen al weer herhalen. Een ideale oplossing is het dus niet.

UPZI
Beste allemaal,

Er is een algemene storing momenteel. Geduld is de enige optie momenteel.

Greetz,
UPZI

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC on Demand werkt al dagen niet...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
UPC werkt aan verhelpen grote internetstoring voordat WK voetbal begint Storing 1 14 juni 2014, 11:11
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 8 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:25:26
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer