obey-robots.txt
07 December 2016, 23:10
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

hd met philips 5012 en sony

okke hel
Hallo

Ik heb na 10 minuten de conclusie getrokken dat digitale (hd) televisie niks voor mij is. Mijn tv-geluid van de sony bravia gaat via een sony installatie de kamer in. De decoder moet op AV4; mijn tv staat standaard op tv als ik hem aanzet. Dus: eerst tv op av4 zetten (afstandbediening tv). Dan springt mijn geluidinstallatie op sat/cable (hoort bij AV4). Moet terug naar tv anders hoor ik niks: met afstandbediening tv aanpassen. Dan met afstandbediening upc van kanalen wisselen: ch + en ch -: dat wil zeggen van kanaal 1 naar 70 en dan naar 50 en dan weer 11. Geen touw aan vast te knopen. Vervolgens BBC bekijken (kijk ik veel naar): BBC ondertitelt bijna alles via teletext; wat blijkt teletextpagina 888 blijft zwart. Geen ondertiteling.

Weg met dat ding, gewoon analoog kijken of verhuizen naar een Ziggo gebied met hun leuke module die je gewoon op de tv kunt prikken.

mvrgr,

marten bosma

okke hel
okke hel schreef:
Hallo

Ik heb na 10 minuten de conclusie getrokken dat digitale (hd) televisie niks voor mij is. Mijn tv-geluid van de sony bravia gaat via een sony installatie de kamer in. De decoder moet op AV4; mijn tv staat standaard op tv als ik hem aanzet. Dus: eerst tv op av4 zetten (afstandbediening tv). Dan springt mijn geluidinstallatie op sat/cable (hoort bij AV4). Moet terug naar tv anders hoor ik niks: met afstandbediening tv aanpassen. Dan met afstandbediening upc van kanalen wisselen: ch + en ch -: dat wil zeggen van kanaal 1 naar 70 en dan naar 50 en dan weer 11. Geen touw aan vast te knopen. Vervolgens BBC bekijken (kijk ik veel naar): BBC ondertitelt bijna alles via teletext; wat blijkt teletextpagina 888 blijft zwart. Geen ondertiteling.

Weg met dat ding, gewoon analoog kijken of verhuizen naar een Ziggo gebied met hun leuke module die je gewoon op de tv kunt prikken.

mvrgr,

marten bosma

Heb nog even gecheckt: in het Ziggo-gebied heeft de bbc gewoon ondertitels via teletext; ligt dus aan dat achterlijke gedoe van upc. Ik hoop dat mensen voor de bbc niet zo belangrijk massaal overstappen op digitenne of de sateliet zodat die hele upc-bende er de brui aan geeft in Nederland. En dan te bedenken dat we met stelletje amateurs de digitale wereld in moeten, treurige geldwolven zijn het, niks meer en niks minder.

Jo
ondertiteling voor BBC werkt bij mij gewoon wel.
via de I knop ( infoknop) ondertiteling kiezen en na ca 10 seconden komt hij gewoon.

misschien heb je daar wat aan,

Jo

Sin666
@ Jo: Als je via de info knop BBC ondertiteling kijkt, dan hangt de ondertiteling nadat er een paar keer 3 regels zijn tegelijkertijd zijn gebruikt. Tenminste met een Pace mediabox. UPC geeft, overigens, de BBC de schuld. Om een BBC programma zoals bijvoorbeeld Weakest Link ondertiteld te zien kijk ik dus analoog.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hd met philips 5012 en sony', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Philips tv en horizon-box storing Storing 11 06 oktober 2013, 10:48
Ip-adres zwarte Philips Mediabox Eigen netwerk 2 28 maart 2012, 20:00
Sony Pictures bij UPC on Demand UPC Digitale televisie 1 14 maart 2012, 19:01
UPC certifcieert Sony CI Plus TV’s UPC Digitale televisie 1 11 april 2011, 18:04
Sony BRAVIA KDL46EX711 - instellen frequentie en netwerk-ID UPC kabel Algemeen 2 25 februari 2011, 17:33
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:29:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer