obey-robots.txt
05 December 2016, 21:36
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Hoe lang gaat dat aanmelden nou nog duren?

reusla
Heb vrijdag 8 januari j.l. m'n Digitale televisie abonnement uitgebreid met Fibre 30 internet en telefonie, en wel de draadloze variant met daarbij een ThomsonTWG850 modem.
Aan de persoon die me hielp gevraagd hoe lang het zou duren voor ik zou kunnen internetten, en z'n antwoord was tussen de 24 en 48 uur.
Tja, we zijn nu inmiddels op maandag avond 11 januari beland, en nog steeds geen connectie met het internet. Het kabelmodem heeft helemaal geen CableModem IP Address gekregen, dus vermoed dat het nog steeds niet is aangemeld.
Als ik in Windows Network and Sharing Centre kijk is er wel een connectie met internet, maar browsen ho maar, laat staan dat ik kan bellen.

Is dit een normale gang van zaken? Hoe lang hebben jullie zoal gewacht voordat je echt kon gaan internetten c.q. bellen?

Heb trouwend ook nog geen brief van UPC gezien waarin mijn nieuwe telefoonnummer staat (m'n huidige nummer kan nog niet geporteerd worden omdat ik nog via een andere provider ben aangesloten, heb Fibre 30 naast m'n aflopende abonnement bij de ADSL concurrentie) en m'n email adres bijvoorbeeld.
Neem aan dat je een brief van UPC behoord te krijgen met verdere info over het zojuist gesloten internet/telefonie abonnement?

Groet,

L.A. de Reus
 
reusla
Net een telefoontje gehad van UPC.
Technische dienst heeft van alles geprobeerd, maar krijgt de modem niet aan de praat.
Schijnt dat ik een ouder model van het modem uit 2005/2006 heb meegekregen.
Er wordt een nieuwe opgestuurd, wat de problemen op zouden moeten lossen.
Wachten dus maar even af op de levering daarvan....

By the way, ook te horen gekregen dat het de gewoonte is dat er een brief gestuurd wordt met daarin bijvoorbeeld het nieuwe telefoonnummer, dus die zal een dezer dagen dan ook wel verschijnen.

Thanx voor de overweldigende reacties trouwens... Wink

Groet,

L.A. de Reus
 
Popeye
Soms is een reactie niet eens nodig! Wink Maar doet het publiceren van je probleem al wonderen. Grin
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe lang gaat dat aanmelden nou nog duren?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
programma's duren langer dan opname Algemeen 3 07 december 2014, 10:41
lang lopende KLACHT UPC (november 2012!!!) Klacht over UPC 7 09 januari 2014, 16:58
UPC gaat spam-wifi aanbieden in bushaltes Nieuws over UPC 1 03 december 2013, 16:50
Horizon gaat steeds uit. UPC Digitale televisie 12 06 maart 2013, 10:54
Gaat UPC net als Ziggo klanten wifi routers voor netwerk gebruiken? Nieuws over UPC 1 16 maart 2012, 19:55
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:19:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer