obey-robots.txt
05 December 2016, 21:39
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Misleidende reclame UPC

Stoopie36
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag.
Sinds kort heb ik een aansluiting bij UPC, maar ben nu al helemaal klaar met UPC.

22 September bestelde ik een combinatie abonnement met HD tv + fiber power 25 internet, hierbij werd een gratis wireless router bij beloofd ter waarde van 59.95e. Een week later ontving ik een brief dat er een rekening van UPC openstond op dit adres, wat dus bleek te zijn van de oud bewoners. Vervolgens heb ik een huur contract opgestuurd, waaruit bleek dat ik de nieuwe bewoner was. Vervolgens zou de procedure dus weer in gang gezet worden, maar dit was alles behalve waar, want toe ik 2 weken later belde bleek dat de procedure niet in gang gezet was, ook al hadden ze alle juiste gegevens ontvangen. Nu kreeg ik na meer dan een maand gewacht te moeten hebben uiteindelijk alles thuis geleverd, maar wel zonder wireless router. Ik wederom naar UPC gebeld, aangezien het toch geen geld kost:-( om uit te leggen dat er weer wat verkeerd is gegaan.
Na enige discussie met de helpdesk, en de leidinggevende krijg ik te horen dat ze geen wireless routers meer kunnen weggeven, terwijl hier wel mee is geadverteerd.... Ik schaf in de actie periode mijn abonnement aan, maar krijg het door een fout van UPC pas 6wk later. En dan beweren ze dat ik geen recht heb op mijn wireless router.... Er is dus sprake van misleidende reclame geweest.

Ik zit nu met het volgende, ik heb een email gestuurd naar Webcare van UPC, maar heb hier ook al een week niets van gehoord.... Bestaat webcare nog wel?

Ik ben nog geen dag abonnee bij UPC, maar zit nu al in de spiraal van figuurlijke "kastje naar de muur gestuurd worden"

Dus mijn vraag is: bestaat UPC-webcare nog wel?
Is er een andere manier dan via de klachtenafdeling van UPC mijn wireless router alsnog te verkrijgen, want ik heb geen zin om uren aan de telefoon te hangen, want zo verdient UPC op een akelige manier heel veel geld....
Fouten maken en de consument er voor op laten draaien om gewoon 10cent per minuut te chargen + het gebruik van mijn mobiele telefoon! Daar hou ik niet zo van!

Groetjes Stoop

Popeye
Dus mijn vraag is: bestaat UPC-webcare nog wel?

Tja Jordy-UPC van UPC-Webcare bezoekt deze site wel maar reageert nauwelijks publiekelijk.

Misschien heb je per PB (Persoonlijk Bericht) meer geluk. Linkje

Je kunt ook hier links op de website het formulier invullen. Dat gaat naar de kabel belangenvereniging COAX. Zij kunnen bemiddelen.

Even inhoudelijk op je verhaal reageren; ik vind dat je recht hebt op die draadloze router. Als er geen een meer is moet er een andere compensatie komen!
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Stoopie36
Ik heb inmiddels ook een pb gestuurd en hoop dat hier wel op gereageerd gaat worden. Op mijn email die ik op 6 november heb verstuurd hebben ze ook al niet gereageerd....

Ik vind het gewoon akelig dat een bedrijf als UPC de boel oplicht en een wireless router beloofd, om deze vervolgens nooit te leveren.... Absolute misleidende reclame. Nog erger is dat ik 6wk heb moeten wachten voordat alles geleverd werd.

Tevens ben ik ook 20 euro armer aangezien ik continue aan de telefoon heb moeten hangen... Terwijl ik het grootste gedeelte van de tijd gewoon in de wacht heb gestaan..... In principe heb ik na 2 van zulke dure nutteloze telefoonsgesprekken gewoon mijn modem bij elkaar verdiend...

Ik heb inmiddels ook al een brief klaar die ik naar Coax.nl zal sturen, maar ik zal eerst kijken of ik een reactie krijg van de webcare afdeling.

Maar goed bedankt voor de pb link naar Jordy!

Groetjes Stoopie
Gewijzigd door Stoopie36 op 15 november 2009, 09:17

Stoopie36
Inmiddels is mijn probleem in behandeling genomen en het ziet er naar uit dat ik alsnog de beloofde wireless router zal ontvangen

Ik ga dus ook uit van een goede afloop!

Groetjes Rene

Stoopie36
2 weken later zit ik dus nog steeds zonder Wireless router:-)

Echt onvoorspelbaar hoe slecht de communicatie bij UPC is!!!

Stoopie36
Router binnen!

Popeye
Dat is mooi! Via welke weg is het uiteindelijk opgelost?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Stoopie36
Ik heb uiteindelijk contact gehad met Jordy. En zo is het uiteindelijk allemaal alsnog opgelost.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Misleidende reclame UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Reclame's van upc Klacht over UPC 1 18 september 2010, 17:48
Luid volume UPC reclame's? UPC Digitale televisie 31 21 augustus 2010, 14:14
Reclame upc houd je voor de gek Algemeen 3 30 juli 2010, 11:29
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:22:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer