obey-robots.txt
05 December 2016, 21:40
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

Bepaalde websites niet bereikbaar

janf43
In een ander forum (forum.upclive.nl) las ik dat bepaalde websites niet bereikbaar zijn. Behalve de daarin genoemde voorbeelden kan ik ook de site www.volvocard.nl niet bereiken, hoewel die volgens mijn dealer normaal in de lucht is. Volgens informatie in eerder genoemd forum zou dit mogelijk liggen aan een compatibiliteitsprobleem van Freebsd 7 met de UPC anti-DoS filters.

Aangezien UPC verkiest niet te reageren op de discussie in het eigen forum probeer ik via deze weg meer informatie te krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat het internet slechts voor een deel toegankelijk mag zijn door de, door UPC gebruikte, software? Als ik behoefte heb aan beperkte toegang schakel ik parental control wel in.

Welke UPC-official reageert?

Popeye
Geen UPC official, maar wel iemand met een poging tot een antwoord.

De website www.volvocard.nl kan ik zonder problemen openen, maar goed ik heb dan ook een abonnement bij Online.

Wat kan helpen is het instellen van andere dns servers dan die van UPC.

Probeer deze eens van OpenDNS, ik heb daar een onderwerp over gemaakt. OpenDNS

Geen uitleg nodig en direct dns servers invoeren?

home-footer-logo
  • 208.67.222.222
  • 208.67.220.220

Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

janf43
@Popeye,

Bedankt voor je reactie. Het werkt helaas niet. Overigens las ik in een eerder draadje dat er meer problemen zijn (zie http://upc.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=319) Het probleem is dus bekend bij UPC. Ik vind dat het tijd wordt voor een oplossing.

Jan

Jo
Ik heb eenUPC abbo en ik kan volvocard.nl wel gewoon openen.
zowel met IE als Mozilla.

mvg,
Jo
Gewijzigd door Jo op 07 november 2009, 20:41

Scooby Doo
janf43 schreef:
In een ander forum (forum.upclive.nl) las ik dat bepaalde websites niet bereikbaar zijn. Behalve de daarin genoemde voorbeelden kan ik ook de site www.volvocard.nl niet bereiken, hoewel die volgens mijn dealer normaal in de lucht is. Volgens informatie in eerder genoemd forum zou dit mogelijk liggen aan een compatibiliteitsprobleem van Freebsd 7 met de UPC anti-DoS filters.

Aangezien UPC verkiest niet te reageren op de discussie in het eigen forum probeer ik via deze weg meer informatie te krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat het internet slechts voor een deel toegankelijk mag zijn door de, door UPC gebruikte, software? Als ik behoefte heb aan beperkte toegang schakel ik parental control wel in.

Welke UPC-official reageert?

Gewoon een gebruiker die via een omweg hier kwam.

Toen ik het las dacht ik het moet niet gekker worden dat ik op een site zoals volvocard.nl niet zal kunnen komen.
Groot was mijn verbazing dat het inderdaad niet lukte.
Ik heb toen de firewall instelling van de modem uitgevinkt en ik kwam er zonder problemen op.

Gr Scooby Doo
Gewijzigd door Scooby Doo op 08 november 2009, 19:36

janf43
@Scooby Doo

Ik werd vanmiddag gebeld door UPC. We hebben een aantal dingen doorgesproken en testen uitgevoerd. Ze hebben de zaak verder in onderzoek en hebben beloofd erop terug te komen. Het is een probleem dat vaker voorkomt. De firewall was nog niet ter sprake gekomen. Het werkt echter wel, zoals jij zegt.

De sites zijn ook bereikbaar als ik via een proxy-server werk. Mogelijk wordt toch een deel van het UPC-verkeer op een of ander manier geblokkeerd. Ik ben er niet voor om veiligheidsvoorzieningen standaard uit te schakelen, maar als workaround is je tip voorlopig bruikbaar. Ik gebruik verder de firewall van Vista in combinatie met Avast als virusscanner. Tot nu toe heb ik weinig tot geen problemen gehad met virussen etc.

Weet iemand of de veiligheid sterk achteruit gaat bij uitschakelen van de firewall van de Thomson als je de Vista firewall gewoon blijft gebruiken?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bepaalde websites niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 8 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:23:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer