obey-robots.txt
07 December 2016, 23:05
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Internet valt elke keer uit bij fiber 60

casablanca
Sinds 2 dagen mijn internet geupgrade van 25 mb naar 60 mb. Helaas duurt het lang voordat de modem(motorola) alle lichtjes laat schijnen en ik verbinding kan maken. Maak zelf al heellang gebruik van router High speed mode wireless G router van Belkin F5D7231-4. die was altijd gekoppeld aan mijn vorige modem Thomson. Ik heb een desktop computer met windows 7 en notebook met XP. Het probleem is dat ik nu via de router geen verbinding meer heb en als ik dat heb dan is dat voor korte duur. De snelheid via de router is max 15 mb download en terwijl rechtstreek via de modem de volle snelheid wordt bereikt. Ik heb de modem en router vaak aan en uitgezet en de stappen opgevolgd wat geadviseerd wordt. Kan het zijn dat mijn router Windows 7 niet goed herkent gezien de poorten en waarom duurt het lang voordat ik verbinding heb met mijn modem. bij de Thomson was dat geen enkel probleem.
Graag advies en oplossing aub.
Gewijzigd door casablanca op 11 oktober 2009, 15:12

janf43
De G-router kan die snelheid niet aan. Je zult een router moeten aanschaffen die volgens de N-standaard werkt. Ook je draadloze netwerkkaart of de USB-adapter moeten die snelheid aan kunnen.

hvw
Hetzelfde probleem doet/deed zich bij mij voor.

Sinds ik ben overgegaan van UPC Extreme naar Fiber60 heb ik dagelijks zeer regelmatig het probleem dat mijn Internetverbinding wegvalt. Dit gebeurt zowel als ik op een router ben aangesloten en als ik de PC direct middels een kabel aansluit op het kabelmodem. Om te trachten het probleem zelf op te lossen heb ik een Wireshark trace opgestart en met hulp van een kennis deze trace onderzocht, waaruit de volgende resultaten komen als de verbinding met het netwerk wegvalt.

1) Mijn PC stuurt een DHCP Discover reuqest vele malen uit en krijgt geen antwoord, en dan dus ook geen IP adres aangeboden. Op het netwerk is wel een DHCP Server met adres 10.15.28.1 aktief die aan anderen DHCP adressen in de 10.184.x.x range aanbiedt.

2) Mijn PC stuurt ook ARP requests uit (dit gebeurt regelmatig als de ARP cache verloopt) en krijgt dan geen antwoord meer. Ook na dit vele malen herhaald te hebben. Er is nog wel ARP verkeer in de trace te zien tussen andere hosts, maar op mijn (veel herhaalde) ARP requests (who has ip-address 77.249.6.1? Tell 77.249.6.203) komt geen antwoord meer. 77.249.6.203 was mijn IP adres. Het gezochte adres is dat van mijn default gateway.

Het bovenstaande heb ik via het contactformulier op de UPC-site aan UPC doorgegeven. Nog dezelfde middag nam UPC contact met mij op om mij te informeren dat zij aan hun kant aktie zouden ondernemen. Sindsdien heb ik geen probleem meer gehad met de Internet verbinding.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt elke keer uit bij fiber 60', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
internet Storing 1 28 maart 2015, 15:48
geen internet op laptop Storing 5 10 januari 2015, 17:09
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 156 14 juni 2014, 21:11
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:23:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer