obey-robots.txt
07 December 2016, 23:10
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Remote controle Management

jampie
Ik heb Remote Control Management aan gezet om mijn router via het WAN te kunnen benaderen. Ik heb een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt en een nieuw wachtwoord.
Als ik de router pagina via http://192.168.0.1 oproep is dit geen probleem. Als ik de router pagina wil openen via http://MyWanIP:8080 dan krijg ik wel het login scherm. Als ik daar mijn inlog gegevens invul dan krijg in de router pagina niet te zien.

Ik heb poort 3389 open gezet en kan perfect mijn eigen computer op mijn LAN omgeveing benaderen.

Moet ik nog iets anders aanpassen in de router waardoor de login gegevens wel goed gecheckt word. Er word steedts aangegeven dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist zijn.

Ik heb een Thomson TWG850-4

Wie kan mij hier bij helpen. UPC zegt dat zij dit niet ondersteunen en een telefoonnummer van Thomson kan ik niet vinden. Thomson DSL kan mij ook niet helpen aan een telefoonnumer van Thomson Cable Routers.

Ik doe alles bekabeld. Dus gebruikr geen draadloze verbindingen.

Jamie

Popeye
De router heeft een LAN loopback probleem. Probeer maar eens vanaf een ander adres je router te benaderen. E.v. kun je het toch vanachter je eigen huisnetwerk testen door een proxy te gebruiken.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

jampie
Hoi Popeye,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd vanaf mijn werk en helaas dat werkt ook niet. Ik krijg keurig het login scherm maar na drie keer krijg ik de melding dat ik gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren. Het lijkt wel of hij niet kan verifiëren. Kn ik ook ergens een andere poort instellen?

Jampie

Popeye
Probeer het anders eens bij een kennis.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Remote controle Management', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Goed nieuws! De UPC Horizon TV Remote applicatie (app) voor iPhone en iPad komende week beschikbaar Algemeen 1 12 november 2012, 10:44
Remote Desktop keep-alive met Cisco DPC3925 Hardware instellingen 18 20 november 2011, 22:59
Remote Control Management Thomson Hardware instellingen 2 27 april 2011, 22:51
Netwerk management activiteiten van UPC update (8) de laatste COAX NL is de belangen vereniging voor kabel gebruikers 1 20 november 2009, 10:18
Update 6 Netwerk management UPC COAX NL is de belangen vereniging voor kabel gebruikers 1 03 september 2009, 07:28
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:29:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer