obey-robots.txt
07 December 2016, 23:08
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

schandalig

er37
Vriendin van mij heeft bij UPC een contract en ze wou bij hun weg om bepaalde redenen omdat hun niet goed met de klanten omgaan. Ze heeft vorige week ineens geen verbinding meer met internet en tv en telefoon het was zo weg in een keer nou ze heeft een afspraak gemaakt met hun en bleek dat het niet aan haar router kast lag maar dat het buiten dienst was en dat het waarschijnelijk niet in har huis hoefde dus zegt ze waarom moet ik dan vrij nemen jullie kunnen toch dat weer aansluiten en dan als het binnen iets niet goed is of dat router stuk is bel ik wel weer terug
dat kon dus niet zegt hij als ze niet thuis was moest ze voorrijkosten betalen je snap natuurlijk wel dat je geen poot hebt om op te staan op dat moment was ze boos en wil nu echt bij hun weg ze heeft een nieuwe afspraak gemaakt ze moest vanmorgen maar thuis zijn tussen 8:00 en 12:00 ze moest om 11:00 werken dus ze waren nog niet geweest terwijl de klanten service zij ik zal het door geven dat je tussen 8:00 en 10:00 aanwezig bent.
Ze komt speciaal naar amsterdam terwijl ze vandaag bij me was in oosten van land ze is speciaal om 5 uur uit bed gegaan om op tijd thuis te kunnen zijn ze nog niet geweest . Sorry hoor maar ze probeerd ook te buigen wat ze kan en ze word gewoon ik vind honds behandelt ik vind dit zo triest allemaal ze was helemaal overstuur en ze zit nu thuis te wachten en terwijl ze 11:00 moet werken wat vinden jullie ervan en wat kan ze rechtelijk daar tegen doen nou ik zal je zeggen zoek het nog wel uit. Ik vind je zal maar zelf in die positie zitten denk dat je dat ook niet zal pikken.Ik vind het jammer voor hun ze vrliezen ze heel veel klanten door en het was niet eens haar probleem ze was altijd netjes geweest aan de telefoon en heeft haar alleen maar op kosten gejaagt meer niet ..Ik vind klant is koning en dat is nog steeds zo want zonder klanten zijn ze nergens....want daar teren ze op klaar.Angry Ben blij dat ik geen klant ben van UPC maar ik vind het gewoon zielig voor anderen die door UPC op een niet normale klant vriendelijke manier worden behandelt...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'schandalig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:26:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer