obey-robots.txt
07 December 2016, 23:11
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

'Email Beheren' / 'Accountbeheer'

Spookjuh
Goedemiddag,

Ik ben sinds kort klant bij UPC. Nu wil ik graag emailadressen aanmaken via 'Mijn UPC' maar dat werkt niet. De link gaat naar een URL -> https://provisioning.upc.nl/selfcare/login.jsp maar deze krijgt een time-out.

Wat is hier aan de hand? Ik heb dit al vanaf huis geprobeerd en nu via mijn werk, maar zonder succes.

Groet,

Alex

Popeye
Je moet waarschijnlijk die site (https://pro... etc) bij je lijst van veilige websites zetten.

Of als het certificaat niet klopt een uitzondering maken dat hij deze wel accepteerd. https staat voor secure en moet een geldig certificaat hebben.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spookjuh
Bedankt voor het antwoord, maar dat gaat hem niet worden. Ik krijgen geen security melding van mijn browser en ook geen melding van het betreffende certificaat. Het lijkt er meer op dat het IP adres waar ik mee connect wordt geblokkeerd.

Spookjuh
Nog ter info:

Dit duidt meer op een blokkade van een firewall.

Spookjuh voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Spookjuh op 26 augustus 2009, 23:25

TCP_IP
Lijkt meer op een DNS issue, stel OpenDNS eens in.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Spookjuh
Goedemorgen,

Als je de screenshot hebt bekeken dan kun je zien dat de hostname gewoon geresolved wordt. Met een simpele telnet sessie kun je controleren of er een listener is op poort 443 (HTTPS / SSL). Daar komt geen antwoord op.

Ik ben er overigens achter dat je alleen via het netwerk van UPC toegang hebt tot die site. Ik kom nu al tot aan een login box. Als ik daar mijn username/pass inklop krijg ik ook een leeg, wit scherm.

Iedere keer een stapje verder. Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem.

Groet,

Alex

Spookjuh voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Spookjuh op 31 augustus 2009, 08:05

Spookjuh
Het probleem, wat eigenlijk geen probleem was, is opgelost. Toch maar even naar de UPC helpdesk gebeld.

Het blijkt dat je in moet loggen met je hoofdaccount naam/email, zonder @upcmail.nl.

Ik heb wel even aangegeven dat dit slecht of niet gedocumenteerd is, of ik moet er overheen gelezen hebben.

JoostEpse
Hier een emailadres van de helpdesk klantenservice van UPC waar je wel gewoon heen kunt mailen:

Edit Popeye:
Op verzoek van Jordy-UPC heb ik het email adres verwijderd. Dit mail adres is niet voor storingen of klachten bedoeld maar voor interne aangelegenheden. Zonder uitnodiging wordt op dit mail adres niet gereageerd.

Wilt u dat een klacht / storing snel opgepakt wordt stuur dan een Persoonlijk Bericht via de UPC Gebruikers Groep naar Jordy-UPC.

Stuur Jordy-UPC een Persoonlijk Bericht
Gewijzigd door Popeye op 25 februari 2010, 16:34

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; ''Email Beheren' / 'Accountbeheer'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vraag over Email Eigen netwerk 1 18 januari 2015, 22:18
Email servers alwéér op zwarte lijst Klacht over UPC 11 12 juli 2014, 11:55
email account aanmaken Algemeen 2 29 juni 2011, 11:52
Geen toegang tot E-mail beheren UPC-official gedeelte 1 03 september 2010, 17:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:30:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer