obey-robots.txt
05 December 2016, 21:34
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

UPC in Duiven heeft niets dan problemen!!

ienie
Hallo allemaal,

De afgelopen 3 maanden hebben wij niets dan storing, elke dag gemiddeld genomen over 1 week 4 uur per dag geen internet of telefoon!

Al meerdere malen heb ik gebeld met UPC en 2 keer zelfs een afspraak gemaakt met een monteur. Dit omdat naar het uitlezen van het forum beweert werd dat het probleem in het modem zou liggen wat wij in bruikleen hebben van de UPC. Geen draadloos iets en alle bekabeling is perfect in orde!

Ik ben eens rond gaan neuzen of er meer mensen probleem hebben van deze aard, en zelfs op buurtlink.nl is het internet en telefoon probleem een dagelijks iets daar.

Het blijkt dus dat in Duiven alle 700+ abonnees problemen hebben met UPC internet en telefoon. Deze ochtend had ik wederom, nadat ik gister wederom geen internet en telefoon had gedurende 6 uur, gebeld met UPC. Blijkt dat er een algemene melding in het systeem staat over het probleem in Duiven.

Op een of andere manier blijkt er geen enkele monteur in dienste te zijn die het probleem kan opzoeken en oplossen. Deze ochtend stonden er zelfs 221 modems in Duiven op off-line. En deze ochtend heb ik dus ook alles ondernomen om het probleem voor eens en voor altijd op te lossen, want laten we wel zijn, er word door ons betaald voor een product wat absoluut NIET deugdelijk is!! Sterker nog koop ik een product wat niet aan de verwachtingen voldoet kan ik het retourneren, maar bij UPC niet.

Nu ben ik zover dat ik echt op zoek ben naar een andere provider, aangezien ik eigenaresse ben van meerdere websites en één forum. Het is dus wenselijk dat ik zo goed als altijd beschik over internet.
Verder heb ik geen goede gezondheid en ben ik genoodzaakt nu een GSM abb. te nemen wat duurder is, gewoon omdat ik niet kan bellen via UPC......

Graag jullie hulp en ervaringen met andere providers!

Groet,

ienie

Popeye
Hoi Ienie,

Je kunt Jordy-UPC proberen van het webcare team van UPC of je kunt je klacht in het formulier hier links onder op de website invullen. Dit wordt naar de kabel belangenvereniging Coax gestuurd. Die gaan er dan voor je achter aan.

In mijn handtekening staan andere providers waar ik een forum van heb. Met name Online en Telfort kan ik je aanbevelen.

Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

ienie
Popeye schreef:
Hoi Ienie,

Je kunt Jordy-UPC proberen van het webcare team van UPC of je kunt je klacht in het formulier hier links onder op de website invullen. Dit wordt naar de kabel belangenvereniging Coax gestuurd. Die gaan er dan voor je achter aan.

In mijn handtekening staan andere providers waar ik een forum van heb. Met name Online en Telfort kan ik je aanbevelen.

Dank je Popey voor je antwoord, ik heb Jordy-UPC een pb gestuurd, hoop op zijn antwoord.

Verder ben ik echt op zoek naar een andere provider waar ik voor normale prijs internet en telefoon kan nemen. Heb jij goede ervaringen met Telfort en Online? Zelf zat ik te denken om over te stappen naar tele2 of Telfort.......

Graag zou ik ervaringen van mensen in onze omgeving willen horen die internet en telefoon hebben bij andere providers.... Alvast bedankt!

Groet,

ienie
tekst

Popeye
Ik zelf zit bij Online en ben nog tevreden. De hogere kabel snelheden beginnen wel te lonken. Maar als oud @home klant had ik me ooit eens voorgenomen nooit meer naar dat (nu ziggo) bedrijf terug te gaan. Ik heb zelfs Essent energie eruit gegooid omdat dat het moederbedrijf van @home was.

Helaas is bij mij in Almelo alleen ADSL of kabel van Ziggo te krijgen.

Online dus tevreden mee. Maar omdat ik beheerder ben van alle websites in mijn handtekening weet ik van veel de verschillende providers af.

Telfort heeft een zeer actief en behulpzaam webcare team. Tele2 ook in mindere mate.

Tele2 werkt met een Davolink modem dat helemaal dichtgetimmerd is. Telfort werkt met een Zyxel en Online met een Livebox en Speedtouch. Die zijn redelijk te configureren.

Alle door mij beheerde websites over ADSL providers hebben een actieve deelname in de vorm van een webcare team.

Bij de kabel boeren is het minst actief ziggo direct gevolgd door UPC.

Kennelijk hebben ze nog voldoende klanten om ze te negeren. Angry

Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC in Duiven heeft niets dan problemen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
EPC3925: DHCP problemen Eigen netwerk 8 03 februari 2014, 21:59
Twonky problemen sinds Horizon update UPC-official gedeelte 1 27 augustus 2013, 09:11
Members.upc.nl FTP problemen Storing 1 08 januari 2013, 11:30
Problemen met Opnames UPC Digitale televisie 1 11 september 2012, 19:45
Cisco EPC 3925 problemen Hardware instellingen 13 07 april 2012, 09:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:17:57
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer