obey-robots.txt
07 December 2016, 23:07
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

van UPC Internet 24 Mbps over op fiberpower

elvybarbar
2 weken terug mijn abonnement verandert van UPC Internet 24 Mbps over op fiberpower 90. Vandaag kwam eindelijk de monteur. Er was niet veel goed van mijn huidige installatie er moest ook nog een speciaal retour versterker in van UPC. tussenschmann retour versterker was niet goed genoeg. Oke , als alles maar goed kwam. De monteur was best een tijdje bezig. Hij zei alle lampjes branden op je nieuwe modem dus hij werkt. Voor dat hij kwam deed mijn internet het perfect. Toen hij bezig was heb ik even mijn KPNDongel op mijn laptop gezet om verder te kunnen werken. Toen hij wegging en mijn super snelle internet wilde gaan testen was er geen internet. Ik vreselijk balen en de UPC weer gebeld. O, wat dom van de monteur hij had het moeten activeren maar dat regelde de servicedeskmeneer dan had ik in ieder geval binnen 2 uur weer internet. Nu 6 uur later nog steeds niks geen internet. Later nog een keer gebeld en die mevrouw vertelde dat het wel 24 uur kon duren. Had dat niet anders gekund als ik dat had geweten was ik er niet aan begonnen.
Weet iemand hoe lang dat activeren duurt ?

Grtjes,Elvy.

TCP_IP
Ga maar uit van 24 uur, vergeet niet even je modem te rebooten en/of resetten.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van UPC Internet 24 Mbps over op fiberpower', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
internet Storing 1 28 maart 2015, 15:48
geen internet op laptop Storing 5 10 januari 2015, 17:09
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:26:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer