obey-robots.txt
07 December 2016, 23:09
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Latency en verbindings problemen UPC Fiber 120 Mbit

dutchdiver
Beste lezers,

Sinds maandag 6/7 heb ik problemen met mijn internet en telefonie verbinding.

Hieronder chronologisch wat er sinds 6/7 is gebeurd:

Dinsdag 7/7 gebeld met UPC bandje dat er een storing is in mijn woonplaats.

Woensdag 8/7 weer gebeld met UPC zelfde bandje dat er een storing is in mijn woonplaats.

Donderdag 9/7 gebeld met UPC een HD medewerker gesproken, echter die wist niet dat er een storing was in mijn woonplaats.
Ik heb het probleem uitgelegd:

Sinds maandag 6/7 treden er steeds DC's op, de ping waarde in het UPC domein lopen op van rond 10 ms tot wel 5500 ms waardoor het internet er uit vliegt. Modem heeft dan geen signaal en start weer op. Telefonie valt uit of is niet bereikbaar.

Vrijdag 10/7 monteur komt langs ( keurig optijd) doet meetingen probleem zit niet aan mijn kant, er word gebeld met de 2 lijn die doen een lijn check en er word geconstateerd dat er veel packet verlies is en dat er veel ruis op de lijn zit.
Gezien het feit dat er meer mensen in de wijk dit probleem hebben wordt het een zgn collectief(= is een probleem die meer mensen hebben)Er word mij verteld dat een monteur in de wijk het probleem gaat oplossen en dat het zaterdag opgelost moet zijn.

Zaterdag 11/7 tja er was niets opgelost zelfde probleem.

Zondag 12/7 tja er was niets opgelost zelfde probleem.

Maandag 13/7 Maar weer met de HD gebeld, en gevraagd wanneer de storing word opgelost de helpdesk mederwerker wist mij te vertellen dat het in de nacht van zaterdag op zondag was gemaakt. Ik vertelde hem dat dit niet het geval was.
Deze medewerker vertelde me dat het dan aan mijn modem moest liggen en dat hij een nieuwe afspraak met een monteur ging maken. Ik vertelde deze medewerker dat het mijn inziens onmogelijk aan het modem kon liggen, en dat er beter een buiten monteur kon worden gestuurd. Helaas mijn modem moest worden vervangen( zonden van het geld).

Dinsdag 14/7 Monteur (netjes op tijd) heeft het modem vervangen, echter het duurde een paar uur voordat India? het modem had ingesteld.
En ja hoor het lag niet aan het modem, nog steeds het zelfde probleem.

Woensdag 15/7 Weer gebeld met de HD probleem weer van a tot z uitgelegd, de helpdesk medewerker ging het e.e.a uitzoeken en zou mij terug bellen. Na een 1.5 uur netjes terug gebeld! Deze medewerker vertelde mij precies het zelfde
n.l dat het probleem in de wijk zit en dat er een buiten monteur het probleem moet oplossen.
Woensdag avond was het zeer slecht het internet leek wel een knipperlicht totaal niet mee te werken.

Donderdag 16/7 Ik wacht vandaag nog af en wie weet word het eindelijk actie ondernomen.
Donderdag avond was het weer bar slecht.

Vrijdag 17/7 weer met de helpdesk gebeld,
en gevraagd of de buitenmonteur al het probleem heeft gelokaliseerd.
De helpdesk medewerker kon daar niets over vertellen omdat hij daar geen gegevens over had.

Op mijn vraag wanneer ik weer over een goede verbinding kan beschikken was het antwoord dat hij dat niet wist.

Op mijn vraag hoe lang het kan gaan duren was het antwoord,
ik zou het niet weten.

En dus vroeg ik wat moet ik nu doen, kreeg ik geen antwoord.

Gezien wij fanatieke gamers( Counter strike, World of warcraft etc) zijn merken wij zeer snel op of de verbinding wel of niet stabiel is. (Snelheid DL 118Mbps/ UL 7Mbps van de verbinding is ondergeschikt aan kwaliteit van de verbinding)

Ook mijn telefonie heeft dezelfde problemen, geen of slechte verbinding!

Voor 6/7 hadden wij nooit last van dit probleem!!!
(Ik denk dat ik nooit had moeten overstappen naar fiber power 120 mbit)

Word zeker vervolgd.

ps als er iemand tips of trucs heeft dan hoor ik dat graag.

Jovel
vul even het COAX feedback formulier in,
je kunt gewoon de text knippen en plakken, zodat wij alles ook hebben,
en wij gaan voro je aan de slag :-)

Jovel

dutchdiver
Beste Jovel,

Ik heb dit ook doorgestuurd naar Coax( waar ik al vanaf het begin lid van ben)
Heb ook al een berichtje van Coax ontvangen dat ze het hebben doorgestuurd.

Maar alvast bedankt voor het mee denkenSmile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Latency en verbindings problemen UPC Fiber 120 Mbit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
EPC3925: DHCP problemen Eigen netwerk 8 03 februari 2014, 21:59
Twonky problemen sinds Horizon update UPC-official gedeelte 1 27 augustus 2013, 09:11
Fiber Power 120 zeer traag laatste week [OPGELOST] Snelheid 4 04 april 2013, 23:34
Members.upc.nl FTP problemen Storing 1 08 januari 2013, 11:30
Problemen met Opnames UPC Digitale televisie 1 11 september 2012, 19:45
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:28:05
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer