obey-robots.txt
05 December 2016, 21:39
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld snelheid problemen met de internet verbinding, post een speedtest. Regelmatig snelheid problemen, of incidenteel.
 Onderwerp afdrukken

Quickfix

ger546
Quickfix, nee niet de banden reparatiefirma, maar het hulpprogramma van UPC, ben ik kwijt geraakt na een computer crash enkele maanden geleden. Ik heb het wel op een externe schijf staan, maar blijkt te zijn beschadigd. Natuurlijk heb ik geprobeerd om het opnieuw van de UPC site te downloaden. Maar dan krijg ik steevast de boodschap dat je daar UPC abonnee voor moet zijn. En dat ben ik ondertussen al enkele jaren. Ik zou het graag 'voor alle zekerheid' op mijn PC willen hebben.

Weet iemand een oplossing voor dit 'kleine' probleem?
Gewijzigd door ger546 op 19 juni 2009, 11:49
 
TCP_IP
http://www.upcquickfix.com/NL/download/

Ben niet ingelogd maar kan hem wel gewoon downloaden, probeer eens. (Wel vanaf een UPC verbinding downloaden denk ik)
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
ger546
Ik begrijp er helemaal niks van. Ik heb wel een vermoeden wat de reden kan zijn: ik heb sinds kort de router weer in gebruik gesteld i.v.m. mijn laptop. Ik maak nu via een draadje verbinding met de router en met de Netgear USB dongle verbinding met de laptop. Daardoor is het IP: adres van mijn desktop veranderd. Misschien kan UPC dat niet herkennen (?).
Ondertussen heb ik het nog op verschillende manieren geprobeerd, maar helemaal niks werkt.

Verder wil ik nog even benadrukken dat ik heel tevreden ben met mijn abo's van UPC!
 
TCP_IP
Nee dat is je interne IP, zou niet mogen uitmaken. UPC zou dat niet eens kunnen zien.
Je weet zeker dat je ook echt met de Netgear verbonden bent?

Ik overleg wel even met Popeye of hij dat bestand (quickfix) wil uploaden en in de downloadsectie wilt plaatsen.

http://upc.gebruikers.eu/downloads.php
Gewijzigd door TCP_IP op 21 juni 2009, 22:18
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Popeye
Ik kan hem niet downloaden Sad
U kunt dit bestand niet buiten het UPC netwerk downloaden
Quickfix is alleen beschikbaar voor UPC abonnees. Voor meer informatie klik op hier


Als iemand het bestand wil mail dan zet ik het er wel op.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
TCP_IP
Hmm, mogelijk dan ook een oorzaak gevonden.

ger546, ik heb sterk het vermoeden dat je niet aan het internetten bent via je eigen verbinding maar via je buren. Kun je dat eens controleren.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
ger546
Misschien is dat het geval.
Hier de instellingen die ik bij Netwerk verbindingsgegevens krijg:
Fysiek adres: 00-24-8c-1d-d9-fc
IP-adres 192-168-1.3
Subnetmasker 255.255.255.0
Standaardgateway 192.168.1.1
DHCP-server 22-6-2009-11:14:33
Lease verloopt 23-6-2009-11:14:33
DNS-server 192.168.1.1.
WINS-server Hier staat niets ingevuld.

Als ik in Uitvoeren ipconfig invul en OK klik, krijg ik in een flits een zwart scherm te zien.
Moet ik alles opnieuw instellen?
Overigens heb ik van iemand een copy van Quickfix gekregen, en die werkt.
 
TCP_IP
Dat zijn je interne IP gegevens, kan daar niet zo uit opmaken bij welke provider je zit.

Ga eens naar deze link http://www.watismijnip.nl/ .
Daar staat linksbovenin vermeld bij welke provider je zit.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Popeye
Deze is beter! En van deze site!
Wat is mijn IP?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Quickfix', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC Quickfix werkt niet meer Algemeen 2 02 januari 2012, 16:38
quickfix Algemeen 19 11 augustus 2009, 22:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:22:44
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer