obey-robots.txt
05 December 2016, 21:36
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

steeds geen internet telefoon en digitale tv

daiman
beste leden hierzo

ik heb al 4 weken lang problemen met alles van UPC wij hebben al meer dan €100,- kosten gemaakt via het mobiel bellen naar de klanten service afijn

er is al 3 keer een monteur gekomen die alleen maar het verdeelkastje ging nameten en voor de rest niets en hier mee is ons probleem nog steeds niet verholpen

maar bij ons in de straat aan de overkant komt ook steeds een upc - monteur en die meet ook alleen en dit schiet echt niks op en daarom vraag ik jullie om hulp

alvast bedankt

, daiman

TCP_IP
Stuur Jordy-UPC even een privebericht met je klacht, postcode en huisnummer.

Jordy-UPC prive bericht sturen link

shellina55
Ik heb al een week problemen om via mijn vaste kabelverbinding op Internet te komen. Ik bel elke dag met UPC om naar de oplossing te vragen, krijg elke dag excuses, maar de storing schijnt in heel Helmond te zijn en 4 techneuten zijn er al de hele week mee bezig.
Ik surf illegaal mee op internet van iemand in de buurt doordat ik gelukkig nog een draadloze verbinding via mijn laptop kan maken,maar het is uiterst vervelend en ik krijg geen alternatieven aangeboden door UPC.
Het enige wat zij zeggen is dat ik niet de enige ben die er last van heeft, dat ik een schadevergoeding kan krijgen (want ik werk vanuit huis via internet). Wie heeft daar trouwens ervaring mee?

Wat moet ik doen? Opzeggen?

TCP_IP
Tja lastige situatie, min of meer bieden ze wel een vergoeding aan maar daar heb je natuurlijk ook geen boodschap aan.
Je kunt ze per aangetekende brief in gebreke stellen, en daarin stel je een redelijke termijn op van 21 dagen bijvoorbeeld (21 word redelijk genoemd).
Als het na 21 dagen niet opgelost is moet je van je contract af kunnen.

thctlo
Hai Daiman,

ik ken deze problemen, wat je moet doen. ga naar coax.nl en meld daar je klacht zo duidelijk mogelijk.
in het kort wat ik voor problemen had.
1) traag internet ( 2-4 Mbit ) ipv 10
2) telefonie wat uitviel of onbereikbaar was.
3) uitzending gemist werkt niet.

oplossingen
1 ) onbekend voor upc, ik ben verhuis en op de nieuwe lokatie gelijk 10Mbit altijd.
2) telefonie, via via binnen upc had kwam ik bij een dame van de helpdesk en die wist dat de telefonie problemen kwamen door wissel gesprek.
3) oplossing = UPC medibox terug naar fabrieks instellingen en opnieuw aanmelden bij upc. dit wist wel je opgenomen programma's.

bovenstaande duurde 1-2 maanden voordat er een oplossing kwam, ik was erg boos geworden omdat de helpdesk mij maar niet op mijn mobiel terug belde maar wel emails stuurde dat ik niet bereikbaar was en of ik via 0900$$$$$ terug wilde bellen. wat ik dus nooit doe, want ik email altijd de helpdesk. ze gingen de fout in toen ze zeiden dat je me voice mail hadden ingesproken.. tuurlijk dat hebben ze geweten.. mijn voicemail staat namelijk UIT !!!
toen heb ik bij coax.nl een klacht gemeld. ( op zondag ) , maandag ochtend gelijk iemand aan de lijn, die heeft minimaal 1 x per week gebeld met de status. alles was uit eindelijk opgelost en natuurlijk heb ik om compensatie voor alle ellende gevraagd. dat hebben ze ook gedaan, 3 x 45 euro gratis.

wat tips.
als je een afspraak maakt met upc monteur, goed doorgeven wanneer ze moeten komen. als ze toch komen op een verkeerd moment en je belt dat er monteurs kosten op de factuur staan omdat je b.v. niet thuis was is het lastig dat terug te halen. dat heb ik weer gedaan via klachtenbond.nl kost 5 euro, maar de best bestede 5 euro. moeten ze maar niet zeggen dat ik lieg... binnen 2 dagen weer upc high level support aan de lijn 10 x excuses gehad en het bedrag van de monteur weer terug gekregen. iemand had het toch verkeerd ingepland, ze hadden de telefoon gesprekken terug geluisterd.
nu inmiddels 7 maanden verder ben ik goed tevreden met upc. alles werkt prima en snel.

dus meld je klacht bij coax.nl die gaan bellen voor je en wil je echt snel hulp dan ook bij klachtenbond.nl je probleem melden, kost 5 euro maar dat is altijd minder dan de service desk bellen. Ow en niet vergeten om compensatie te vragen voor alle elende dat doen ze toch wel, niet zelf wat noemen, laat hun maar komen en een bedrag.

suc 6. als je meer wilt weten stuur maar een mailtje naar me.

Popeye
Hier linksonder op de site kun je ook het formulier invullen. Dit wordt rechtstreeks naar Coax verzonden.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

daiman
hoi allemaal

het probleem is verholpen het lag hier op bijna heel het eiland want er kwam te veel db ofsoow door de lijn wat de verdeel kastjes te veel singaal in een keer gaf ze hebben nieuwe apperatuur geinstalleerd maar heb nog steeds een probleem met een claim

wij hebben nu al meer dan €150 euro verbeld met de mobiel naar die pokke klanten service waar je lang aan de lijn moest blijven en totaal bij el kaar hebben we ongeveer 1 maand geen diensten gehad vanwege al die storingen wat al gouw in de €60 euro is van een maand dus dan kom ik totaal uit op €210 wat wij moeten/kunnen claimen

maar ik weet niet waar ik het kan claimen via coax.nl??

shellina55
Het probleem bij UPC is opgelost. Gisteren kreeg ik weer verbinding.
Aan schadevergoeding kreeg ik een aanbod van 1 euro per dag dat ik internet niet kon gebruiken.

Dat zal onze economie wel op gang helpen!

daiman
beste forum leden

ik heb nu weer problemen het zelfde van in mijn eerste berichtje wat moet ik nu doen ik begin het nu echt Angry zat Angry te worden

HELP!!! wat kan ik nu doen

mvg daiman

Popeye
Stuur een PM aan Jordy-UPC, hij is van het webcare team en kan mogelijk wat voor je doen.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'steeds geen internet telefoon en digitale tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
internet Storing 1 28 maart 2015, 15:48
Horizon Go app blijft steeds vastlopen Klacht over UPC 3 16 maart 2015, 18:11
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
geen internet op laptop Storing 5 10 januari 2015, 17:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:19:35
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer