obey-robots.txt
05 December 2016, 21:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

upc telefonie valt steeds weg

abraham
Hallo,
Ik heb sinds mei 2008 UPC Triple (digi-tv, internet en telefonie). Digi-tv en Internet gaan redelijk. Alleen moet ik een keer per week de arris-modem resetten en de mediabox dat vind ik vrij veel. Maar daar is mee te leven. Maar UPC Telefonie is een ramp !! Want het gebeurt regelmatig dat ik niet bereikbaar ben. Zelf heb ik ontdekt dat het drieweggesprek, wat UPC gratis aanbied voor Royal abbonee's, regelmatig mijn telefonie in gesprek houdt. Dus dit heb ik laten verwijderen. Nu ben ik beter bereikbaar. Maar het grootste item is dat wanneer ik een gesprek houdt de andere kant mij soms met haperingen hoort en soms enkele seconden de verbinding totaal dood is. Wat inhoudt dat men de verbinding verbreekt. Irritatie tot gevolg. Ik heb zelf een netwerk met enkele computers, maar wanneer deze aan of uit zijn het probleem blijft hetzelfde. Je hebt een telefoonverbinding die regelmatig de Upstream onderbreekt. Ik heb deze klacht al diversen malen neergelegd bij UPC en vandaag heb ik weer een mailtje van UPC gehad dat ik een vaste telefoon moest aansluiten. Want ik gebruik nu een draadloze telefoon van KPN (boston). Deze heb ik ook gebruikt bij Tiscali/Telfort. Want hier had ik ook een VOIP telefoonverbinding. Deze werkte na wat startproblemen constant. Ze hebben alleen in het begin er een andere Firmware ingezet. Daarna nooit geen problemen meer. Maar UPC Telefonie lost niets op. De ene keer zijn het de kabeltjes. Want ik heb alle kabels gekocht bij UPC en vervangen sinds mei jl. Nu moet ik mijn telefoon weer veranderen of wat ik ook veel lees de kabeltjes omdraaien. Ze denken zeker dat we gek zijn en ons alles wijs kunnen maken. Maar de monteurs die ik in het begin voor Digi-tv van UPC heb gehad klagen steen en been over hun eigen bedrijf. Helpdesk niet bereikbaar en vriendelijk maar niet deskundig. Dus wie heeft een oplossing voor UPC Telefonie want UPC beweerd dat bij hun alles goed is. Het probleem ligt bij de klant. Lekker makkelijk en goedkoop. Ik overweeg om mijn abbonnement op te zeggen en weer terug te gaan naar KPN. Xs4ALL of Telfort. Want nu moet ik met Telefonie regelmatig mobiel bellen of gebeld worden. Digi-tv en Internet van UPC vind ik goed, maar Telefonie niet. Maar alles of niets. Als ze dit niet oplossen dan ga ik naar KPN.

vr.gr. Abraham.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'upc telefonie valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Horizon Go app blijft steeds vastlopen Klacht over UPC 3 16 maart 2015, 18:11
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 156 14 juni 2014, 21:11
wat een puinhoop weer/nog steeds! Klacht over UPC 2 01 november 2013, 13:14
Horizon gaat steeds uit. UPC Digitale televisie 12 06 maart 2013, 10:54
Cisco 3925 herstart steeds HELLUP Klacht over UPC 5 12 november 2012, 11:05
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:18:46
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer