obey-robots.txt
05 December 2016, 19:36
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

functioneren Tompson TWG 850 4u

pilion
I k heb sinds kort draadloos internet via UPC maar ik heb alleen maar ellende, in die zin dat de verbinding dagelijks uitvalt. Met alsgevolg dat alle ander computers die op de router via de kabeltjes zijn aangesloten ook zonder signaal komen te zitten
Reactie UPC helpdesk -diverse malen-: probleem met XP is bekend, omdat uw laptop dus XP heeft is dat alleen maar op te lossen door de stekker van het modem even uit het stopcontact te halen en vervolgens weer op te starten . USB stick zit in de laptop , moet dan ook weer even uit en weer in worden gebracht.

Mijn 1e vraag : moet dat nu zo, dit kan toch niet de oplossing zijn.

2de vraag: Wel is er een suggestie van de helpdesk geweest om in de router een instelling te veranderen. Dit zou ook ergens in een handleiding staan. daar ik toen al 30 minuten aan de telefoon had gehangen heb ik maar neergelegd en ben gaan zoeken. Inmiddels weet ik hoe de router te bereiken is echter wat is het wachtwoord (standaard?).

TCP_IP
Probeer eens:

Gebruikersnaam = <hier niks invullen>
wachtwoord = admin

pilion
bedankt, ik kon er nu inkomen. Aneder kanaal gekozen echter de verbinding blijft onstabiel. Waar kan dat aan liggen (sigaanl uitstekend echter verbinding wordt regelmtig verbroken)

hoor graag

jan

pilion
Toch maar even weer toe moeten voegen :
dagelijks uitval, helpdesk weet niet hoe op te lossen-u hebt XP wordt aan gewerkt (hoe lang al)???, telefoon ligt er dan ook uit....waarom ben ik overgegaan naar UPC??? Of zou het aan de Tomson TWG 850 4u kunnen liggen? Bij Tiscali/Telfoort nooit problemen gehad wta dat betreft...

Brief aan directei is kennelijk nog het enige middel...

Popeye
Probeer ook even hier linksonder op de site het formulier van coax.nl in te vullen. Zij kunnen het mogelijk voor je oplossen bij UPC
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Jordy-UPC
pilion schreef:
Toch maar even weer toe moeten voegen :
dagelijks uitval, helpdesk weet niet hoe op te lossen-u hebt XP wordt aan gewerkt (hoe lang al)???, telefoon ligt er dan ook uit....waarom ben ik overgegaan naar UPC??? Of zou het aan de Tomson TWG 850 4u kunnen liggen? Bij Tiscali/Telfoort nooit problemen gehad wta dat betreft...

Brief aan directei is kennelijk nog het enige middel...

@pilion

Zou je mij een PM kunnen sturen met je klantgegevens(postcode en huisnummer) dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groet,

Jordy-UPC
UPC Webcare Team

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'functioneren Tompson TWG 850 4u', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:33:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer