obey-robots.txt
05 December 2016, 21:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Kosten abbonement

sjojs
Nu ik hier toch ben ook nog even het volgendeWink
Wij hebben digitale televisie en internet van UPC.
Mijn moeder heeft telefonisch een aanbod gekregen van €39,- voor dat pakket. Zoals ze tegen mij zei heeft ze voor de zekerheid natuurlijk nagevraagd of de €39,- de uiteindelijke kosten zijn of dat er nog extra dingen bij komen. Er werd bevestigd dat het bij de 39,- zou blijven.
Toen de eerste rekening binnen kwam stond daar een bedrag van 48,- op. Mijn moeder heeft ( ik weet niet wanneer precies) gebeld om informatie te krijgen. Ze kreeg het aanbod om buiten de normale regels om onder het contract af te komen omdat ze een 'vals' aanbod heeft gekregen want ze verlagen het bedrag niet tot €39,- het is €48,- of niks. Nou mijn moeder even nadenken en uitzoeken wat we als alternatief konden nemen. Toen ze belde kreeg ze te horen dat er niks meer gedaan kon worden. Had ze maar binnen 7dagen moeten reageren. (nadat ze de rekennig had ontvangen)

Hebben meer mensen zo'n probleem (gehad)
Ik vind dit best slecht van UPC, wat nou als ze op vakantie was dan kan je ook niet binnen 7 dagen reageren.
Ik ben niet eens direct zelf klant van UPC maar indirect omdat mijn ouders er lid zijn. Ik weet in iedergeval wel dat de service zwaar belabberd is! T duurt veel te lang voor je iemand aan de telefoon krijgt en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg was t een verwaand sarcastisch iemand.
 
TCP_IP
de 7 dagen koop-op-afstand wet... kun je binnen 7 dagen bedenken...
beetje erg sneaky op deze manier.. maar ben bang dat er niet veel aan gedaan kan worden...

mogelijk op coax.nl klacht indienen (zie linksonderin pagina)
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kosten abbonement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verplicht nieuw jaarcontract en hogere kosten bij opzeggen HBO Klacht over UPC 2 18 november 2014, 18:47
UPC jaagt mij in de kosten voor diensten die niet naar behoren geleverd worden Opleveringsproblemen 5 10 juni 2009, 13:33
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:18:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer