obey-robots.txt
07 December 2016, 23:06
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

hopeloos

chellootje
Al sinds maart van dit jaar (of misschien nog eerder) heb ik problemen met de verbinding van internet/telefoon. Ik weet niet of het nóg vaker is voorgekomen, maar ik hoor voortdurend: je bent nooit thuis, of je bent steeds in gesprek. Dus is mijn telefoon vaak "dood" en ook mijn internet werkt niet. Soms helpt het als ik het modem een paar minuten uitschakel, maar vaak ook niet.

Op 22 april is een monteur van UPC geweest, heeft een nieuw kabeltje aangelegd en nog wat gedaan, enfin die dag deed mijn internet en telefoonaansluiting het weer.
Nu heb ik het bijgehouden, zo ver ik het zelf in de gaten kon houden. Op 23/4, 25/4, 28/4, 29/4 1/5 (en waarschijnlijk nog vaker) had ik uren geen internetaansluiting, maar wat nog erger was, ik was telefonisch niet bereikbaar. Van verschillende kanten kreeg ik ditnaderhand weer te horen.
Als ik ineens weer wel aansluiting heb valt de telefoon tijdens een gesprek vaak uit, is de lijn dood en wordt mij gezegd dat ik moeilijk te verstaan ben, het gesprek valt steeds weg en het geluid is "blikkerig".

Nu maandag, heb ik al vanaf vorige week woensdag bijna geen verbinding gehad. Af en toe kwam internet even door, maar al snel was de verbinding opnieuw verbroken.
Het is nu zelfs zo erg dat mijn moeder (82 jaar) mij een kaartje stuurde dat ze de politie wilde bellen, uit angst dat ik misschien thuis ergens op de grond lag. Op dit moment heb ik wel weer aansluiting, maar deze kan ieder moment uitvallen.
Films of muziek downloaden doe ik niet, deze pc is vrij nieuw en sinds ik hier woon, vanaf 2005 heb ik zeker al vier nieuwe telefoons gekocht, omdat ik steeds dacht dat deze niet goed zou zijn.
Al met al word ik hier radeloos van.

Vanwege mijn invaliditeit is telefoon en internet, zowel privé als zakelijk zeer belangrijk voor me. Ik bestel veel van mijn boodschappen via internet of telefonisch en het is tevens mijn sociale contact met de buitenwereld.
Buiten dat ben ik van mening dat die gewoon niet kan. Je betaalt voor deze diensten en je kan er geen gebruik van maken. Angry

Hoe valt dit op te lossen?
Alsvast bedankt voor het lezen en meedenken.

boris5153
Hoi chellootje.
Als eerste, ik kan je geen antwoord geven!. Kòn ik dat maar, dan had ik ook geen problemen meer.
Troost je, je bent niet de enige met dit probllem. Vorige week lag internet er compleet uit + telefoon. (Gelukkig hebben dan onze mobieltjes nog, paar tòch!)
Naderhand bleek dit onderdeel van een héél grote storing (bijna landelijk toch?).
Maar sinds die tijd (woensdag/donderdag) is onze telefoon ook dood!!
We hebben sinds kort een wireless rauter erachter, dus denk je, heb ik iets verkeerd gedaan.
Maar neen hoor, mijn schoonzoon zit in de IT en zegt dat absoluut "de schuld"ligt bij de kabel/signaal wat binnenkomt. Dit bleek ook, want toen ik UPC belde checkten ze het modem en gaven toe, dat zowel het binnenkomende - als uitgaande signaal erg slecht was. Dùs lag het bij hen. Maaaarrrr, de monteur kon pas dinsdag (morgen dus) bij ons zijn. Zit je dus inderdaad bijna een week zonder telefoon! Modem 10sec+ van de stroom gehaald, helpt niet. Alle draden nagelopen, zit ook niets fout.
Maar je hebt helemaal gelijk, dit soort gedoe is belachelijk! Met alle techniek van tegenwoordig (ze kunnen toch zelfs in je modem kijken?) kunnen ze niet zien wat dan wèl de storing is!
Tòch een advies:
-declareer je evt mobiele telefoonkosten door het afschrift goed na te zien en de data aan te kruisen waarover gebeld hebt.
- als je prepaid hebt en nu noodgedwongen eerder moet opladen, declareer ook die aanschaf.(Kun je van je bankafschrift bewijzen toch?)
UPC voldoet nu "Consument-technisch"niet aan haar verplichtingen en zal dit dienen te vergoeden.

Over bovenstaande zou ik bovendien graag de reactie van ons UPC-pannellid horen!!

Ik heb zelfs overwogen om maar terug te gaan naar KPN vaste lijn, maar ja, dat is ook weer zoveel rompslomp.
UPC zou echter een goede beurt maken door dit soort ellende sneller op te lossen, zéker als het een gevolg blijkt (precies zelfde tijdstip) van een grotere storing!

UPDATE 3/7/08
Monteur vanmiddag geweest. Heeft modem vervangen, telefoonuitgang bleek defect. Heeft aansluiting/modem aangemeld en gaf aan, dat ik geduld moest hebben met de telefoonwerking. Men zou mijn software aanpassen om naar mijn Contractsnelheid te komen!? Advies, zo nu en dan eens kijken of de telefoon het weer doet. Ben benieuwd.
Gewijzigd door boris5153 op 03 juli 2008, 17:31

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hopeloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:25:09
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer