obey-robots.txt
05 December 2016, 19:36
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon die al een halve week niet werkt

anika
Sinds zondagavond heb ik al geen telefoon meer
Aangezien ik gewoon bereikbaar wil zijn voor iedereen, wil ik ook gewoon kunnen bellen wanneer ik wil
Ik betaal geen abonnement telefonie voor een niet werkende telefoon
Na meerdere malen gebeld te hebben en dus meer dan totaal een uur heb gewacht op een medewerker en zelfs dat de verbinding was uitgeschakeld zeker teveel mensen met klachten zou er eindelijk na twee dagen een monteur langs komen
Tussen 8.00 en 13.00
Om half 8 stond de monteur op de stoep beter te vroeg dan niet zal ik maar zeggen en om kwart voor 9 weer vertrokken
een nieuwe modem rijker en aangezien de telefoon via upc nog moest inloggen kon het toch wel een uur duren voordat de telefoon het weer zou doen
na 3 uur gewacht te hebben nog steeds geen kiestoon en kan mocht er iets gebeuren met mijn zoontje van 10 maanden niet eens de dokter bellen!
wederom met upc gebeld maar ze zijn echt aan het werk mevrouw kan alleen niet zeggen hoe lang het duurt
U hoeft echt maar een keer te bellen, ja ik merk het
Het is toch te belachelijk voor woorden dat je gewoon vier dagen zonder telefoon zit!
Terwijl ze op de site vermelden dat het binnen 24 uur verholpen wordt.
Nou ik ga binnenkort verhuizen en dan komt upc er bij mij nooit meer in!
Wie heeft hier ervaring mee en waar kan ik een klacht indienen?
En die klacht hoef ik niet bij de upc in te dienen want daar nemen ze je toch niet serieus
Dit is niet de eerste keer namelijk, heb nog wel wat voorbeeldenAngry
 
TCP_IP
Voor klachten heb wij links onderin een mooi formulier. Deze gaat naar Coax.
Coax is een kabel Internet Belangenvereniging.
 
Popeye
Voor klachten heb wij links onderin een mooi formulier. Deze gaat naar Coax.
Coax is een kabel Internet Belangenvereniging


Maar vooral ook hier blijven posten! Als je twee keer schiet heb je meer kans om iets te raken!:p
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Forrestma-UPC
Beste Anika,

Het is erg vervelend dat de telefoonverbinding nog niet werkt, onze excuses voor het ongemak.

Graag zou ik willen bekijken wat de oorzaak is van deze storing, zou ik daarvoor je postcode en huisnummer per privé bericht mogen ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Forrestma

anika schreef:
Sinds zondagavond heb ik al geen telefoon meer
Aangezien ik gewoon bereikbaar wil zijn voor iedereen, wil ik ook gewoon kunnen bellen wanneer ik wil
Ik betaal geen abonnement telefonie voor een niet werkende telefoon
Na meerdere malen gebeld te hebben en dus meer dan totaal een uur heb gewacht op een medewerker en zelfs dat de verbinding was uitgeschakeld zeker teveel mensen met klachten zou er eindelijk na twee dagen een monteur langs komen
Tussen 8.00 en 13.00
Om half 8 stond de monteur op de stoep beter te vroeg dan niet zal ik maar zeggen en om kwart voor 9 weer vertrokken
een nieuwe modem rijker en aangezien de telefoon via upc nog moest inloggen kon het toch wel een uur duren voordat de telefoon het weer zou doen
na 3 uur gewacht te hebben nog steeds geen kiestoon en kan mocht er iets gebeuren met mijn zoontje van 10 maanden niet eens de dokter bellen!
wederom met upc gebeld maar ze zijn echt aan het werk mevrouw kan alleen niet zeggen hoe lang het duurt
U hoeft echt maar een keer te bellen, ja ik merk het
Het is toch te belachelijk voor woorden dat je gewoon vier dagen zonder telefoon zit!
Terwijl ze op de site vermelden dat het binnen 24 uur verholpen wordt.
Nou ik ga binnenkort verhuizen en dan komt upc er bij mij nooit meer in!
Wie heeft hier ervaring mee en waar kan ik een klacht indienen?
En die klacht hoef ik niet bij de upc in te dienen want daar nemen ze je toch niet serieus
Dit is niet de eerste keer namelijk, heb nog wel wat voorbeeldenAngry

Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon die al een halve week niet werkt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
halve opname UPC Digitale televisie 2 05 januari 2015, 18:56
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 156 14 juni 2014, 21:11
UPC werkt aan verhelpen grote internetstoring voordat WK voetbal begint Storing 1 14 juni 2014, 11:11
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 8 12 juni 2014, 20:32
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:32:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer