obey-robots.txt
07 December 2016, 23:10
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Thomson modem

rico
Hoi allemaal,

Wij hebben naast onze media box van UPC ook nog een 'oude' tot voor kort goed functionerende Thomson TWG 870 UG modem uit 2011.
De laatste twee á drie weken werkt het via de WIFI uitermate slecht, internet valt uit, stoort, wanhoop dus.
Wij hebben een poos geleden mede op aanraden van Popey de snelheid van de WIFI op onze laptop aanzienlijk kunnen verhogen, door er een Net Gear A6200 versterker tussen te zetten.
De rest bleef gewoon via het UPC WIFI kanaal lopen.

Nu hebben wij deze problemen herhaaldelijk aangekaart bij de helpdesk.
Hun antwoord, "WIFI kunnen we niet garanderen, de bekabeling wél!!"

Goed, om van het gezeur af te zijn, hebben we de 2 laptops, de playstion én de smart TV bekabeld.
Werkt naar behoren.

Maar nu valt ons op, dat er op de Thomson aan zijkant constant een rood (meestal) dan weer groen lampje flikkert.
Niemand bij de helpdesk kon ons vertellen, wat dit betekent.

Wel wilden zij een monteur sturen, maar als het niets te betekenen had, moest ik maar even €. 60,-- aftikken.

Eén van jullie een idee??

Groet Rico en allemaal fijne en vooral vochtige (drank) paasdagen gewenst
 
rico
Op andere site hulp gezocht en gekregen.
Rood lampje aan de zijkant van het Thomson modem hoort nooit rood te knipperen.
De helpdesk wist het óók allemaal niet, alleen wel, dat als er een monteur moest komen en het modem was niet stuk, dan even €. 60,-- aftikken; ze kenden zelfs het lampje aan de zijkant niet.

Dé oplossing was, het modem door UPC zelf laten resetten naar fabrieksinstellingen en de lampjes gingen uit.

Wij hebben dit modem al jaren, nooit problemen, maar na plaatsing van de horizon box is het begonnen.
Ik ben deze service van UPC niet gewend.

Groet Rico
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Horzizon gebruiken als modem Storing 1 28 augustus 2016, 08:34
Wifi over Horizonbox icm technicolor modem Eigen netwerk 2 14 maart 2015, 11:54
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 02 februari 2015, 10:10
Firmware update modem Arris model tm602B Hardware firmware 2 03 mei 2013, 09:00
Bijna perfecte overgang van 2 naar 1 modem! Hardware instellingen 1 28 januari 2013, 14:42
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:28:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer