obey-robots.txt
07 December 2016, 23:13
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Geen enkele reactie van UPC op klachten Digitale TV.

meegja
Ok, zal kijken of ik dit kort kan houden.
Als 1ste even vermelden dat er al 3 keer monteur is geweest en alle 3 hebben ze kabels, aansluitingen etc in huis gechecked en dat is allemaal prima in orde. Vanaf het begin al problemen zowel administratief als hardware matig.

Ik ben op het ogenblik bezig met mijn 3e (!!!) Mediabox. De eerste 2 waren Thompson en nu de derde is een Pace.
Deze Pace is geplaatst na problemen met de 2e Thompson (geen of slecht OnDemand, rare dingen in beeld).
Maar met de Pace wederom problemen: zeer regelmatig stilstaand beeld voor een fractie van een seconde, heel af en toe een flits van "Geen signaal" scherm, regelmatig is de box niet aan te zetten (moet dan stroom eraf halen en er weer op om hem aan te kunnen zetten) en OnDemand wat het random niet doet.

Ongeveer 3 weken terug UPC helpdesk gebeld en de standaard dingen als handmatige software update etc etc gedaan. Medewerkster wist mij toen te vertellen het af en toe stilstaande beeld een bekend probleem met de Pace box is (waarom wordt die dan nog geleverd? vraag ik me dan af). Ze zou het eea navragen en mij terugbellen volgende dag en dan evt afspraak maken voor monteur.
Ik heb een week gewacht maar geen belletje van UPC. (is 2e keer in 1 maand dat terugbellen wordt toegzegd maar ze bellen dus gewoon NIET terug!)
Ik heb toen via de UPC website een klacht ingevuld over dit en gelijk de storingen van de mediabox erbij vermeld. Wederom een week gewacht en WEER geen reactie, niet telefonisch of via mail.
Weer UPC klachten forumlier op de UPC site ingevuld over bovenstaande feiten (was wel een wat geïrriteerde klacht van mij maar geen schelden of wat erin) en nu week laten NOG STEEDS geen enkele reactie behalve dan de ontvangstbevestigingen.

Ik vind het grofweg schandalig dat UPC nog steeds een arrogante moloch blijkbaar is met geen enkele uitstraling van klantvriendelijkheid. Heb afgelopen dagen nog proberen te bellen maar wachtijden van langer dan 8 minuten ga ik écht niet meer doen.

Popeye
Het UPC webcare team bezoekt af en toe deze site. Mogelijk kunnen zij je helpen. Ook kun je links onder een formulier invullen die komt bij Coax terecht en kunnen ook wat druk op de ketel zetten.Angry
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

meegja
Ok, klein verslagje. Op 9 Juni originele thread gestart en op aanraden van Popeye contact opgenomen met COAX.
Op 10 Juni heeft COAX mijn klacht doorgestuurd aan UPC en met enkele dagen zou ik van UPC horen en zo niet moest ik weer contact opnemen met COAX.
Op 14 juni weer contact met COAX vanwege het stilzwijgen van UPC en wederom zou COAX het doorsturen.
Op 16 Juni ... jawel, een teken van leven!! ... maar helaas vanaf UPC richting COAX dat "UPC de klacht in behandeling heeft genomen en er contact met de klant opgenomen zou worden".
En nu een week later ... noppes, niks, njente, nakkes ...

Ik ben gewoon een normaal, niet-grof gebekt iemand ... maar nu ... @#$% @#$ UPC!! Denk dat ik maar naar zo'n UPC winkel stap en niet eerder daar weg ga voordat ik gehoord ben en mijn verhaal etc heb kunnen doen. Zal er wel zo'n grote, verveeld kijkende bewaker zijn ook ... maar ach, ben zelf 2,01 meter met 118 kg dus dat maakt weinig indruk :p

Maar serieus ... degene van UPC die contact opneemt heeft echt pech ... want krijgt de wind van voren. En dan niet eens over het technische gebeuren maar puur over de manier waarop UPC NOG STEEDS met haar klanten omgaat ... nou ja, NIET omgaat dus Frown

Menno

edit: 2 bepaalde engelse woordjes vervangen, blijft een net forum Wink
Gewijzigd door TCP_IP op 22 juni 2008, 22:20

Forrestma-UPC
Beste Menno,

Excuses voor deze late reactie.

Graag zou ik telefonisch contact op willen nemen en het probleem van de stilstaande beelden i.c.m. een Pace mediabox nader willen toelichten. Zou ik hiervoor per privé bericht jouw postcode en huisnummer mogen ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Forrestma

meegja schreef:
Ok, klein verslagje. Op 9 Juni originele thread gestart en op aanraden van Popeye contact opgenomen met COAX.
Op 10 Juni heeft COAX mijn klacht doorgestuurd aan UPC en met enkele dagen zou ik van UPC horen en zo niet moest ik weer contact opnemen met COAX.
Op 14 juni weer contact met COAX vanwege het stilzwijgen van UPC en wederom zou COAX het doorsturen.
Op 16 Juni ... jawel, een teken van leven!! ... maar helaas vanaf UPC richting COAX dat "UPC de klacht in behandeling heeft genomen en er contact met de klant opgenomen zou worden".
En nu een week later ... noppes, niks, njente, nakkes ...

Ik ben gewoon een normaal, niet-grof gebekt iemand ... maar nu ... @#$% @#$ UPC!! Denk dat ik maar naar zo'n UPC winkel stap en niet eerder daar weg ga voordat ik gehoord ben en mijn verhaal etc heb kunnen doen. Zal er wel zo'n grote, verveeld kijkende bewaker zijn ook ... maar ach, ben zelf 2,01 meter met 118 kg dus dat maakt weinig indruk :p

Maar serieus ... degene van UPC die contact opneemt heeft echt pech ... want krijgt de wind van voren. En dan niet eens over het technische gebeuren maar puur over de manier waarop UPC NOG STEEDS met haar klanten omgaat ... nou ja, NIET omgaat dus Frown

Menno

edit: 2 bepaalde engelse woordjes vervangen, blijft een net forum Wink

Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

meegja
Forrestma-UPC schreef:
Beste Menno,

Excuses voor deze late reactie.

Graag zou ik telefonisch contact op willen nemen en het probleem van de stilstaande beelden i.c.m. een Pace mediabox nader willen toelichten. Zou ik hiervoor per privé bericht jouw postcode en huisnummer mogen ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Forrestma

Hallo

Toevallig heeft sinds gister een UPC collega van jou (eindelijk) contact opgenomen. Hij had al het ea bekeken en zag dat netwerk al rare kuren vertoont en dat Mediabox waarschijnlijk ook niet kuurloos is. Wordt nu eerst een onderzoek gedaan naar het netwerk en dan daarna wordt er naar de mediabox gekeken.

Iig bedankt voor je reactie Smile
Menno

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen enkele reactie van UPC op klachten Digitale TV.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
geen internet op laptop Storing 5 10 januari 2015, 17:09
geen geluid of happen eruit UPC Digitale televisie 3 10 januari 2015, 16:53
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
Geen 2/4 wifi access points Storing 3 30 november 2014, 19:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:31:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer