obey-robots.txt
05 December 2016, 21:40
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
Wij willen SYFY
Ik wil SYFY behouden Ik wil SYFY behouden 100%[4 stemmen]
Kan mij niets schelen Kan mij niets schelen 0%[0 stemmen]
Ik wil Baby TV en Horse & Country Ik wil Baby TV en Horse & Country 0%[0 stemmen]
Slechts idee Baby TV en Horse & Country Slechts idee Baby TV en Horse & Country 0%[0 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 4
 Onderwerp afdrukken

SYFY verdwijnt per 1 juni 2015

nubro01
Kreeg net een brief met daarin de wijzigingen met betrekking tot de Ziggo overname.
Een of andere nitwit heeft blijkbaar besloten dat SYFY per 1 juni 2015 niet meer doorgegeven wordt, maar Horse and Country TV, Baby TV wel, nou ik weet niet wie dit in zijn hoofd gehaald heeft en wat zijn denk wijze is, maar als ze mij Film1 en SYFY afnemen en mijn abonnement niet verlagen, dan zie ik geen reden bij UPC TV te blijven.
Dit is ongehoord, geen Stargate en andere series meer ongelooflijk, waar zitten die gasten met hun gedachten. Baby TV, wie zit daar op te wachten, nog meer baby's die voor de TV gedumpt worden waardoor ze net als die andere Arkoniden in de tram en metro worden?

Dit wordtd tijd voor een Enquete, WIE WIL SYFY ook behouden?

nvdb
Ook wij balen er van dat syfy channel verdwijnt.en als je upc ernaar vraagt word je 5x doorverbonden en niemand weet wat. Er werd mij wel verteld dat ik de enigste wat die hier over hadden geklaagt (tuurlijk). Misschien kunnen meer mensen hier melding van maken. Tot nu toe hebben wij weinig klachten over UPC. Alleen dat ik steeds meer moet betalen voor wat ik wil zien, en krijg er dan ongevraagd een bende kansloze kanalen er "gratis" bij

magicwizz
Ik denk dat we iets te vroeg geklaagd hebben.
Ziggo gaat na 1 juni gewoon nog door met de zenders 13TH Street, Syfy en E! Entertainment.

Op onderstaande link is meer te lezen :

http://www.totaal...ziggo.html

nubro01
Laten we het hopen. Het bericht is niet al te duidelijk. Dus upc heeft opgezegd, maar ziggo gaat nog door en omdat ze samengaan krijgen ook de oude upc abonnees nog steeds Syfy. Ik kreeg wel een email met de opmerking dat per 1 juni e.a veranderde, waarop deze actie volgde, maar geen officiële email met de aankondiging dat we syfy houden, maar dan via ziggo. De marketing afdeling moet wel volledig zijn in zijn mededelingen!
Ik wacht wel af wat er gebeurt.

Ik hoor/lees ook tegenstrijdige berichten qua Film1, houden we die nu ook of niet en indien niet, wordt de maandelijkse bijdrage dan goedkoper?

Het resultaat van de enquête valt mij tegen, wat zijn wij Nederlanders toch een berustend volkje geworden, totaal geen actie bereidheid meer. Logisch dat er zo over ons heen gelopen wordt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SYFY verdwijnt per 1 juni 2015', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Naam UPC verdwijnt uit Nederland Nieuws over UPC 1 08 juli 2014, 10:21
Storing MTV en Nickelodeon On Demand 8 juni 2010. Storing 1 08 juni 2010, 22:38
Dance TV verdwijnt op eigen verzoek bij UPC Nieuws over UPC 1 13 april 2010, 00:17
Storing Internet/telefoon Middelaar, juni 2008 Algemeen 3 27 juni 2008, 11:51
UPC kabelprobleem op zondag 22 juni 2008?? Algemeen 2 23 juni 2008, 22:50
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:23:14
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer