obey-robots.txt
05 December 2016, 19:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Binnenhalen mail

Gerard
Reeds vanaf 15 Juni heb ik problemen om de mail binnen te halen: reden time out. Ik gebruik Outlook 2007.
Ook via webmail (op mijn computer, op de helpdesk computer van upc en op een computer van een kennis). de android telefoon en de Apple ipad doet hetzelfde probleem zich voor.

Volgens de upc helpdesk (ik vat nu ca 5 telefoontjes samen) lag het aan:
1. Outlook: speciaal programma gekregen van upc: probleem niet verholpen
2. Mijn instellingen: alles gereset en opnieuw ingesteld: probleem niet verholpen
3. Upc en ze hadden er meer problemen mee. Er werd aan gewerkt en ik heb een melding gehad dat alles in orde is: probleem niet verholpen
4. Mijn computer (probleem zit ook bij webmail bij andere computer): probleem niet verholpen.
5. Upc en ze hebben mijn meldingen liggen en het betreft een kleine groep mensen. Wordt aan gewerkt (23 juni) en ze laten het weten als het opgelost is.
PROBLEEM NIET VERHOLPEN.
De mail komt nu via webmail na meerdere minuten proberen binnen en via outlook meestal ineens tegen 12 uur 'snachts.
De upcmail mailbox zit voor ca 8% vol. Dus daar is nog plaats.
Ik kreeg wel een mail van admin dat mijn mailbox tot boven het hoogwaterniveau gevuld was.

Heeft iemand een suggestie

Popeye
De prullebak en spamfolder nog even checken via de webmail.

Dit is een lastig probleem. Het zou kunnen liggen aan de pop en smtp server van UPC. Maar ook aan outlook.

Probeer Thunderbird eens. Hier is ook een portable versie van zodat er geen systeem bestanden geïnstalleerd hoeven te worden.

Thunderbird portable
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

plock
Ik heb exact hetzelfde probleem!Ik gebruik Outlook 2010, maar dat is echt het probleem niet: Ik kan namelijk ook nauwelijks inloggen via webmail (niet via explorer, niet via Safari, inloggen lukt slechts in 10% van de gevallen gedurende de dag), ik ontvang mijn mails via mijn Ipad en Iphone rond 03.00 uur 's nachts, daarna ontvang ik niets meer terwijl mij wel mails worden toegezonden.

Nu wordt mij gezegd dat het komt door het aantal mails dat in mijn inbox staat (dat zijn er te veel volgens de helpdeskmedewerker) en dat ik deze zo veel als mogelijk moet verwijderen... maar:
* er is volgens mij een limiet aan totale grootte van de mailbox (ik verbruik nu 12 % van het totaal) en niet aan het aantal mails
* ik kan niet in webmail om ze te verwijderen, en als ik al ben ingelogd dan lukt het mij niet ze te verwijderen want dan slaat webmail vast!

Het vreemde is dat ik dit probleem ook pas sinds een aantal weken heb, en ik vermoed dat de problemen veroorzaakt wordt door een instellingswijziging die gemaakt is aan UPC zijde. Aan mijn kant is er helemaal niets gewijzigd!
Gewijzigd door plock op 27 juni 2014, 10:47

Gerard
Beste mensen,
Het probleem lijkt opgelost.
Ik kreeg een mail van de admin waarin stond dat het high water level bereikt was betreffende de count van het aantal mails in de inbox (had ik ooit gezet op alles behouden/kopiëren): ik had 7500 mails in de upcmail inbox. Ondanks dat het geheugen van upcmail maar voor 8% gebruikt werd. Dit heb ik drastisch teruggebracht (onder de 5000) en nu werkt alles weer.
Het geeft dus bij teveel mails in de upcmail inbox een storing met overzetten/binnenhalen van alle mailprogramma's die vanaf de upcmail iets willen halen.
Zouden ze bij upc moeten weten.

plock
Ik kan nergens vinden dat er bij UPC Een limiet aan het aantal mails zit....als dat zo blijkt te zijn zullen er waarschijnlijk nieuwe tarieven komen die wat lager liggen....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Binnenhalen mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Pop3 mail server down? Storing 2 31 januari 2014, 12:05
kan geen mail meer versturen Storing 4 28 februari 2013, 12:11
pas op reageer niet op deze mail Helpdesk 1 24 juli 2011, 20:57
Weer E-mail problemen Storing 1 28 april 2011, 10:29
problemen mail ophalen/verzenden UPC-official gedeelte 5 19 februari 2011, 00:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:31:59
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer