obey-robots.txt
07 December 2016, 23:10
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

UPC Phone uitdagingen

nubro01
Een aantal weken geleden kwam de UPC Android app uit die je in staat stelde om je vastnet nummer ook op je tablet of smartphone te kunnen ontvangen.
Helaas werd er weer een denk fout gemaakt.
Als wij, ik neem aan dat ik NIET de enige ben, dit zouden ontwerpen, dan zou ik eerst het vastnetnummer laten overgaan en indien geen gehoor, kijken of de tablet/smartphone actief is en zo ja, dan die proberen te bereiken en dan voicemail!!!
Ik merkte echter dat als ik gebeld werd, dat mijn tablet, als hij online was en dat is hij, zodra hij opgeladen wordt, altijd als eerste gebeld werd en dat mijn gewone DECT toestellen nooit reageerden!
Na een paar keer bleek, dat de kwaliteit, door rondzingen niet optimaal was en dat mensen mij via een ASUS TF101 niet goed konden verstaan.
Dus...... app van de tablet verwijderd en ik dacht dat e.a. daarmee afgehandeld was, maar helaas niets is minder waar.
Al een paar keer hadden mensen mij aangegeven dat ik sinds een paar dagen via het vastnet slecht bereikbaar was en dat mijn lijn vaak in gesprek of niet bereikbaar was, soms na 19:00 uur konden ze mij wel bereiken.
Vanmorgen belde een familielid in paniek, naar mijn mobiel en toen heb ik zelf geprobeerd mijn vastnetnummer te bereiken en inderdaad, niet bereikbaar, terwijl er niemand aan de telefoon was.
1200 via vastnet gebeld, e.a. uitgelegd en uiteindelijk mijn mobiele nummer gegeven en inderdaad werd ik een aantal minuten later op mijn mobiel gebeld, omdat mijn vastnet nummer niet bereikbaar was, terwijl ik er net mee gebeld had!
Van de upc medewerker begrepen, dat ik via "MIJN UPC" bij mijn abonnementen, telefonie, mijn apparaten, het betreffende apparaat moest verwijderen, leek niet zo moeilijk, maar het is UPC, dus......
Inderdaad zag ik mijn Asus TF101 staan en 10 minuten na de verwijdering, weer geprobeerd en nog steeds, niet bereikbaar, dat klopt als UPC telefonie er van uit gaat dat hij mijn tablet moet bellen en deze heeft die software niet meer!
Weer 1200 via het vastnet gebeld en deze medewerker wilde hetzelfde proberen alvorens een case aan te maken.
Ook hij moest mij op mijn mobiel bellen, om door te geven dat e.a. door een speciale afdeling ter hand genomen zou worden.
Nou ik ben benieuwd, het lijkt een eenvoudige oplossing maar het is en blijft mensen werk en ik vermoed dat deze bedenkers en programmeurs niet uit Nederland komen, maar uit ... , keep you posted ;-)

P.S.
Heren/Dames UPC managers goedkoop is duur koop. Helaas is Philips ook al lang niet meer Nederlands, maar het moge toch zo langzamerhand duidelijk zijn, dat er uit Azië grotendeels rommel komt, omdat die mensen gewoon niet genoeg betaald krijgen. Ze denken niet mee en doen slechts wat hen opgedragen wordt en als de specs niet volledig zijn dan... Ook daarom gaan overheids ICT projecten de mist in, hoe langer e.a. duurt en hoe meer fouten er in een systeem zitten, hoe meer geld er verdient wordt.

nubro01
Terug gebeld door een lieftallige dames stem op mijn mobiel, die mij vroeg om mijn modem uit te zetten en na 30 seconden weer aan, want ze was niet in staat om mijn modem uit te lezen.
Een dame mag je niets weigeren dus.......
Het was daarna wel mogelijk om mijn modem uit te lezen en nadat ze mij in de wacht had gezet werd ik door haar op het vastnet gebeld.
Probleem opgelost voor mij, maar daarmee is het voor UPC natuurlijk nog niet opgelost, hoop ik.
Ze kunnen dit natuurlijk als een eenmalig incident beschouwen en deze app, is nog in test fase. Dit laatste begrijp ik dus niet. Hoe kun je iets wat nog in test fase is, grootschalig aankondigen en uitrollen? Is dat, omdat e.a. al zoveel gekost heeft en dat het nu toch eindelijk maar in productie moet, zodat de verantwoordelijke zijn planning klopt en hij zijn bonus kan krijgen?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC Phone uitdagingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met vaste lijn via mobiel met de UPC Phone app Eigen telefoon netwerk 2 15 april 2014, 10:53
UPC phone app voor vrij onderling bellen Nieuws over UPC 1 21 september 2013, 10:06
Horizon uitdagingen? Eredivisie Live 1 12 februari 2013, 11:44
Phone 2 op modem werkt niet Algemeen 3 05 september 2011, 10:24
i phone Algemeen 1 01 februari 2010, 18:44
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:29:12
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer