obey-robots.txt
05 December 2016, 19:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

UPC klanten krijgen onbeperkt toegang tot films en series.

Popeye
myprime-logo
UPC breidt vanaf 1 april haar reguliere televisieaanbod, uitzending gemist-diensten en actuele Video on Demand dienst uit met MyPrime. MyPrime bevat ruim 1.000 populaire films en ruim duizend series, waaronder klassiekers, uit ieder genre. Het aanbod bestaat onder meer uit films als Alles is Liefde, Brokeback Mountain en de Lord of the Rings trilogy en series als Sex and the City, Charmed en Criminal Minds. UPC ververst het film- en programma-aanbod binnen MyPrime continu. De allernieuwste films biedt UPC per stuk via Video on Demand aan.

UPC wil met MyPrime haar klanten een nog betere televisie-ervaring bieden. Met MyPrime speelt UPC in op een groeiende consumentenbehoefte aan een eenvoudig te benaderen film- en serieaanbod voor een vast bedrag per maand, zonder dat er per item betaald hoeft te worden en zonder onderbreking van commercials.

UPC biedt die dienst gratis aan als onderdeel van haar Power of Extra Power pakketten. Klanten met andere pakketten kunnen MyPrime bestellen. Klanten die toegang hebben tot MyPrime kunnen de content binnenkort ook op iPad, iPhone en laptop in en om het huis bekijken. UPC test deze mogelijkheid op dit moment. Klanten die vanaf september 2013 een Power of Extra Power pakket inclusief Horizon Mediabox hebben besteld, krijgen de komende maand automatisch toegang tot MyPrime.

Netflix heeft haar reclame campagne flink opgevoerd om UPC als concurrent te verslaan.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

nubro01
Haha, meteen gekeken of ik toegang krijg, met mijn extra power pakket en ......

Niets, moet mij abonneren, direct 1200 gebeld en ze zullen mijn Horizon een reset sturen. Ik ben benieuwd of ik binnen 30 minuten wel toegang heb.

nubro01
Helaas nog steeds foutcode 8075, dus nu 24 uur wachten en dan maar weer bellen.

Popeye
nubro01 schreef:

Haha, meteen gekeken of ik toegang krijg, met mijn extra power pakket en ......

Niets, moet mij abonneren, direct 1200 gebeld en ze zullen mijn Horizon een reset sturen. Ik ben benieuwd of ik binnen 30 minuten wel toegang heb.

Ik snap niet dat je je moet abonneren! Je hebt een extra power pakket. Daar zit het toch standaard in?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

nubro01
Dat zou je verwachten, maar de Horizon moet dat wel weten! Blijkbaar is mijn Horizon nog niet geactiveerd voor dit abonnement.
Mijn Horizon zit in mijn Intranet, maar heeft volgens mij via de tv kabel, toch nog internet toegang, want bij status netwerk zie ik 80.56.168.1 als gateway.

nubro01
Weer 1200 gebeld en nu blijkt, dat e.a. alleen voor NIEUWE abonnees geld. Bestaande extra power gebruikers moeten €6.50 per maand betalen. Nieuwe extra power gebruikers krijgen het gratis.
Nu heb ik Film 1 al gratis, dus blijkbaar is een tweede gratis pakket, te veel van het goede, wat UPC betreft.

Popeye
De eerste post is gebaseerd op een persbericht van UPC.
Alleen het laatste regeltje over Netflix is een toevoeging van mij.

Er staat niets in het persbericht over nieuwe abonnees. Je mag er dus van uitgaan dat klanten met zo'n power pakket er recht op hebben.

Wat wel vaker gebeurd is dat het voor nieuwe klanten onmiddellijk beschikbaar is, maar voor bestaande klanten nog gefaseerd ingevoerd wordt.
Popeye

nubro01
Misschien dat Magicwizz, uitsluitsel kan geven? Hoe het precies zit?

magicwizz
Wat ik er van weet is dat iedere abonnee die overstapt op de nieuwe "portfolio" van UPC dat die recht heeft op het MyPrime pakket. Het abbonnement wat Nubro nu heeft met gratis Film1 erin is dan het oude portfolio van UPC. Zodra je je abbonnement gaat overzetten naar het nieuwe Abbonnement dan krijg je MyPrime er wel gratis bij.

@Nubro01 Welke snelheid heb je nu bij je Extra power pakket?

nubro01
Magicwizz, mijn download snelheid, staat in mijn profiel en is 150/10. Ik heb bellen onbeperkt en gratis Film1! Dit allemaal voor €85 per maand.
Ik ben al lid vanaf het begin en als ik nu zou upgraden naar 200/20 + onbeperkt bellen + my-prime dan ben ik ook €85 kwijt, maar dan mis ik Film1 zeker?
Ik heb het al eens eerder gezegd en breng het nog eens naar voren. Ik vind het ronduit belachelijk dat trouwe abonnees bij welk bedrijf dan ook, niet serieus genomen worden. Als je je abonnement opzegt dan krijg je ALTIJD een betere aanbieding dan wat je had! Terwijl ik het logicher vind dat trouwe abonnees beloond worden!!!
De ANWB heeft, zover ik weet, verschillende lidmaatschappen en daar ben ik inmiddels een Platinum lid! Het zou UPC sieren als ze trouwe abbonnees automatisch en kostenloos zouden upgraden. Zeker abonnees die GEEN alternatief qua snelheid keuze hebben, zoals alle Amsterdammers op hun eigen/oude A2000 netwerk!
In wiiken waar geen wethouders wonen, komt geen concurerende glasvezel en ADSL is qua snelheid geen alternatief, dus...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC klanten krijgen onbeperkt toegang tot films en series.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetsnelheid van UPC-klanten in top drie van Nederland Nieuws over UPC 1 30 augustus 2014, 10:31
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
UPC-klanten Amsterdam delen zonder het te weten wifi WiFi 5 19 maart 2014, 14:49
WiFi-hotspots vanaf 1 juli voor UPC klanten WiFi 1 23 juni 2013, 17:26
Tv-storing voor UPC-klanten met Horizon-box na firmware update UPC Digitale televisie 3 03 juni 2013, 17:03
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:32:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer