obey-robots.txt
07 December 2016, 23:09
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

verkeerd pakket ontvangen

ger546
Ik sta hier en daar op dit forum met andere problemen op de site, maar ben er nu uit wat het probleem is. Maar al wetende is er dus een probleem!
Ik ben een van die mensen die een brief kreeg van UPC dat ik teveel zenders voor mijn abonnement kreeg. Op 29 mei zou het juiste pakket worden doorgegeven. Twee weken geleden heb ik naar UPC gebelt om mijn abonnement om te zetten van Starter met VCR naar Royaal zonder VCR. Zodoende zou de abonnementsprijs gelijk blijven t.w. €9,00 per maand.
Gisteren ontving ik de Mediabox en vandaag heb ik die geinstalleerd. Toen de installatie klaar was en alles werkte bleek ik een verkeerd zenderaanbod te hebben, n.l. dat van Starter i.p.v. Royaal. Natuurlijk heb ik onmiddelijk naar de Helpdesk gebelt, maar wat denk je? De gemiddelde wachttijd a 10 cent per minuut bedraagt 15 minuten of meer! Dat is de hele dag al zo, dus word ik niet geholpen.
Nu is het vreemde, dat toen ik mijn vorige Mediabox met VCR terug zette, dat ik wèl de goeie zenders kon krijgen waaronder ConsumentenTV, BBC 3+4 en NASN.
Ik krijg hier hoge bloeddruk van!

Cloud12
 
Popeye
Frustrerend is het zeker. Misschien wil iemand van het UPC webcare team je verder helpen.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
ger546
Vanmorgen is alles zoals bedoeld. Alle beloofde zenders staan nu geprogrammeerd. Voor degenen die me hebben geholpen, 'Hartelijk dank'.
 
Popeye
Hoe heb je het op kunnen lossen?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
ger546
Popeye schreef:
Hoe heb je het op kunnen lossen?


Ja hoor, alles draait nu zoals besteld.
Iemand heeft me waarschijnlijk geholpen (?).
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verkeerd pakket ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alles in 1 pakket Opleveringsproblemen 3 29 november 2011, 12:06
Klacht alles in één pakket Klacht over UPC 1 22 september 2011, 15:21
UPC wijzigt digitale pakket per 1 september . Nieuws over UPC 1 02 augustus 2011, 14:06
nieuwe aansluiting alles-in-1-pakket UPC-official gedeelte 16 20 februari 2011, 13:32
Alles in 1 Pakket heeft het begeven Opleveringsproblemen 2 19 februari 2011, 20:49
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:28:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer