obey-robots.txt
07 December 2016, 23:05
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld snelheid problemen met de internet verbinding, post een speedtest. Regelmatig snelheid problemen, of incidenteel.
 Onderwerp afdrukken

Wifi traag of ligt eruit

darkme
Sinds 1 maand is de Wifi van de Horizon erg traag. Daarnaast valt die om de 10 minuten uit.
Soms werkt die dus goed maar andere keren is het een drama.

Gebeld naar Upc en het script werd doorgenomen. Heeft u kanaal gewisseld etc etc. Alles dus al gedaan. Ik moest even afwachten en anders terugbellen mocht het niet verbeteren.
Een andere router zou nog kunnen helpen!!!Die begreep ik al niet maar goed.

Ik vandaag 26-01-2014 weer gebeld en aan de dame uitgelegd hoe het zat,Dat het signaal weg valt of soms zo traag is.
De dame van de klantenservice zei ja , maar wij kunnen geen goed Wifi signaal garanderen. Dat kan niemand ook KPN niet.
Ik heb nog gepoogd uit te leggen dat ik hiervoor nooit problemen had toen ik de oude box van Upc met een aparte wifi router nog in bezit had. Die deed het prima. De dame van de klantenservice wilde daar helaas niet naar luisteren.
Dus de wifi van Horizon tja niks aan te doen maar een andere router zou kunnen helpen. Dat terwijl deze mevrouw mij net vertelde dat Wifi nooit stabiel is en er geen provider dit kan verhelpen....Een andere router dan wel dus de horizon werkt niet goed of???

Ze vraagt niet verder. Deed geen suggesties om iets door te meten of wie weet ligt het toch echt aan de Wifi in deze box en kan een andere box voor de oplossing zorgen. Nee helemaal niks. Ik moest er dus maar mee leven.
Belachelijk!!! Ik zei nou dan ga ik opzeggen. Volgens de UPC klantenservice dame was dat geen probleem en kon dat op maandag.......

Deze klant denkt er erg sterk aan om op te zeggen met deze Horizon drama.
Ik ben nog nooit zo slecht behandeld!

nubro01
Hi, installeer inssider op een laptop en kijk of er een access point in de buurt is die op dezelfde poort zit als je eigen wifi.
Met deze applicatie, kun je externe invloeden detecteren en eventuele problemen voorkomen, uitsluiten.

darkme
Hi,

dat is allemaal al gedaan en heeft niks geholpen.

gr

Alex

nubro01
Maar zie je in inssider ook je access point verdwijnen of de zender sterke fluctueren?

nubro01
De Horizon heeft een 2.4 en een 5 mhz band. Heeft een pc/ mac via de 5 band ook problemen of is het alleen de 2.4 mhz band???

darkme
Telefoon is stabiel op 5 ghz.
Mijn vorige router op 2,4 ghz had geen enkel probleem dus ja wifi is sterk afhankelijk van omstandigheden , masr sinds andere merken geen probleem hebben doet mij sterk vermoeden dat Horizon wifi zwak is.

Menita
Ook mijn UPC internet (Wifi) is sinds twee weken instabiel en zwak, zowel op mijn Mac als op de smartphone.
Ik had voorheen nooit problemen en heb al ruim drie jaar dezelfde modem, router en UPC abonnement.
Aangezien ik deze klacht terug vind op meerdere fora, doet dit mij sterk vermoeden dat het een algemeen probleem bij UPC is.
Heeft iemand al een respons/oplossing ontvangen van UPC?

darkme
Nieuwe router besteld van Technicolor....Ook gewoonweg slecht. Deze staat in de kelderkast haalt max 40 mb en je verliest al 2 streepjes als je in de woonkamer staat. Slaapkamer heb je bijna geen verbinding.
Volgende dag helemaal geen wiifi meer . Die dag heeft Upc ook maar al zovast telefoon en internet op de Horizon afgesloten. Heerlijk dat pro actieve gedrag...
Heb dit maar laten herstellen sinds mijn telefoon in de woonkamer staat...Ik kreeg de vraag van de klantenservice waarom deze dan weer online moest...Ja misschien had je moeten vragen wat de klant wil ipv denken te weten wat de klant wil maar goed.

Ik was het die dag goed zat. Heb alles reset en mijn eigen TP-link 300 mb N 2,4ghz router erachter geplaatst (ps niet nodig om de router van Technicolor in bridge te zetten) Stekker in Wlan en klaar.
Je raad het vast al...70 mb stabiele verbinding. Bereik tot op zolder. Geen storingen...

Nee andere merken garanderen dit ook nooit ook KPN niet was het antwoord van Upc. Gewoon onzin. Geef toch eens toe dat de Horizon Wifi gewoonweg bagger is ipv je te verschuilen achter antwoorden die misschien werken voor mensen die er niks van af weten!!!Misschien komen dan pas wat klanten terug.

Mijn probleem is opgelost . Helaas wel door toedoen van merendeel mijn eigen acties!

Succes Upc.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi traag of ligt eruit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wifi over Horizonbox icm technicolor modem Eigen netwerk 2 14 maart 2015, 11:54
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
geen geluid of happen eruit UPC Digitale televisie 3 10 januari 2015, 16:53
Geen 2/4 wifi access points Storing 3 30 november 2014, 19:09
Wifi Storing 2 15 oktober 2014, 23:07
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:24:01
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer