obey-robots.txt
05 December 2016, 21:38
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

router krijgt geen ip adres meer

qtoigoo
Ik heb een EPC3212 modem en heb hieraan een WLR-4001 router gekoppeld voor de wifi. De wifi heeft altijd gewerkt tot gisteren. Ik wel vaker problemen gehad met de wifi maar dat was altijd na enige tijd opgelost.
Nu zie ik dat mijn router geen IP Adres meer krijgt. Aanloggen gaat goed (wifi verbinding) maar geen internet. Enige tijd geleden had ik ook problemen ik heb toen andere routers geprobeerd maar het resultaat was hetzelfde. Daarna werkte alles weer tot gisteren.
Ik kan ook UPC site nergens router instellingen vinden. Ik werk nu via de kabel (IP4 77.250.115.254, dhpc 10.15.92.1,gateway 77.250.115.1). Ik kan ook bij het modem komen 192.168.100.1, maar ik krijg alleen maar een overzicht. Als ik zonder user en password entergeef dan ben ik wel ingelogd maar ik kan niets wijzigen. Heeft er iemand een idee wat er aan de hand is?

Je wilt het geloven of niet, maar wederom een reset van het modem en de router en alles werkt weer. Inmiddels heb ik wel een dag zitten klooien(wel 40x resets uigevoerd zonder resultaat). Wat het geweest is weet ik nu nog niet. Mijn router is gewoon goed. ( ik ben nog wel benieuwd naar de instellingen van een sitecom router. ook heb ik nog interesse om in te loggen op mijn epc3212 modem zodat ik de instellingen kan bekijken. (als iemand dat weet)
Ik had gisteren ook een ticket gelogd bij upc en die vertelden me dat er iets in het modem was omgevallen en dat er een techneut hiervoor moest langs komen. Ik heb nu via wifi ook weer een speed van 30mb en terwijl dat gisteren ochtend slechts 0,5mb was.
Wat raden jullie mij aan? techneut laten komen terwijl alles weer werkt of niet.

Mijn probleem is gelijk aan Mijn probleem is gelijk aan die van EastCoast77 2011. (hetzelfde modem en symptoom) in rubriek verbindings problemen.
Ik ben dus niet de enige!
Gewijzigd door qtoigoo op 12 september 2013, 21:20

Popeye
Je kan eens proberen die epc3212 een 30/30/30 reset te geven.
Dat wil zeggen: 30 seceonden de reset knop in te drukken terwijl het modem aan is. Dan zonder de reset knop los te laten de voeding los te koppelen en nog 30 seconden wachten. Vervolgens (nog steeds de reset knop ingedrukt houden) de voeding er weer op te zetten en nog 30 seconden de resetknop vast te houden. Gedurende het hele proces zo'n 90 seconden de resetknop ononderbroken ingedrukt houden. Misschien heb je daarna kramp in je vingers maar wel kans op dat je modem weer als vanouds werkt.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

qtoigoo
hallo popeye,

Raad je dit nu nog te doen nu alles werkt, of de tip bewaren voor een volgende keer die ongetwijfeld gaat komen.
Met betrekking van de techneut die gaat langs komen? heeft dat volgen jou nog zin?

bedankt

Popeye
Als je tevreden bent met de huidige situatie dan hoef je die 3x 30 niet te doen en probeer je het bij de volgende storing.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router krijgt geen ip adres meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 02 februari 2015, 10:10
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Cisko router en intern statisch ip-adres Eigen netwerk 1 18 januari 2015, 14:52
geen internet op laptop Storing 5 10 januari 2015, 17:09
geen geluid of happen eruit UPC Digitale televisie 3 10 januari 2015, 16:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:21:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer