obey-robots.txt
07 December 2016, 23:06
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken

60Mbit naar 150Mbit upgrade

ronaldvd
Hi,

Ik wil mijn huidige alles in 1 ( 60Mbit en extra zenders Royaal) upgraden met HD en 150 Mbit. Dit omdat er maar 4 euri verschil in zit en met de upgrade er meer snelheid en ook HD zenders bij komen. Ik heb een paar vragen en was even benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen daar ik de telefonische helpdesk nu niet echt betrouwbaar vind en per email UPC niet meer bereikbaar is:

- Ik heb nu een Cisco EPC3212 kabel modem en een 60Mbit downstream snelheid. Moet deze vervangen worden ivm snelheid upgrade?
- Ik zou graag dit modem willen behouden ook al kan de Horizon box dit ook. Modem is nl net als bekabeling in meterkast. Kan dat ook?
- Wanneer komt de nieuwe software en nieuwe afstand bediening voor de Horizon box want die schijnt echt wel nodig te zijn... ;-)
- Ik heb nog een vraag ove de 3 maanden korting maar die zal als huidige abo wel niet gelden,,,,,, :-(

Dank alvast voor de reply

Jo
Ik kan je geen antwoord geven op je vraag maar heb wel een link voor je naar de klantenservice via e-mail.
Ik heb voor de afdeling "technische ondersteuning"gekozen maar er zijn nog andere.
succes,
Jo

https://vragen.upc.nl/app/email-ons/?form=technische-ondersteuning

ronaldvd
Hi Jo,

Dank voor de reply. Ik zal de UPC response hier weer posten.. :-)

magicwizz
ronaldvd schreef:

Hi,

Ik wil mijn huidige alles in 1 ( 60Mbit en extra zenders Royaal) upgraden met HD en 150 Mbit. Dit omdat er maar 4 euri verschil in zit en met de upgrade er meer snelheid en ook HD zenders bij komen. Ik heb een paar vragen en was even benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen daar ik de telefonische helpdesk nu niet echt betrouwbaar vind en per email UPC niet meer bereikbaar is:

- Ik heb nu een Cisco EPC3212 kabel modem en een 60Mbit downstream snelheid. Moet deze vervangen worden ivm snelheid upgrade?
- Ik zou graag dit modem willen behouden ook al kan de Horizon box dit ook. Modem is nl net als bekabeling in meterkast. Kan dat ook?
- Wanneer komt de nieuwe software en nieuwe afstand bediening voor de Horizon box want die schijnt echt wel nodig te zijn... ;-)
- Ik heb nog een vraag ove de 3 maanden korting maar die zal als huidige abo wel niet gelden,,,,,, :-(

Dank alvast voor de reply

De antwoorden :

- De 3212 hoeft voor de snelheid niet vervangen te worden omdat die de snelheid van 150Mbit ook wel aankan.
- Ik denk dat je een TC7200 toegestuurd krijgt als je aangeeft INT+TEL wilt behouden via het modem en deze dus apart wilt houden van de
Horizon.
- De nieuwe software komt uit in Juni. Dit zal waarschijnlijk gefaseerd gaan. Daarna wordt er in Juli gefaseerd de Afstandsbediening worden
naar de klanten.
- De 3 maanden korting kan ik je geen antwoord over geven en zou je daarvoor contact moeten opnemen met de Helpdesk van UPC. Als je ook
belt via UPC kun je 1200 bellen. Anders zou je 0900 1580 moeten bellen voor de vraag over je abbo.

ronaldvd
:-)

Ik mag de 3213 behouden apart van de mediabox.
Ik krijg 3 maanden korting (welliswaar maar 10,- maar das toch een mooi gebaar)
En idd de Horizon komt met nieuwe ab en eind juni met nieuwe software....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '60Mbit naar 150Mbit upgrade', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Van alles-in-één naar twee-in-één Klacht over UPC 5 03 december 2013, 12:56
Bijna perfecte overgang van 2 naar 1 modem! Hardware instellingen 1 28 januari 2013, 14:42
Dispuut met UPC na omzetting naar Horizon (Hoge factuur) Klacht over UPC 3 28 januari 2013, 11:51
Van Kabel TV naar Digi TV EXtra Abonnementen 1 23 oktober 2012, 21:06
Verhuizing van Ziggo naar UPC UPC Digitale televisie 3 25 juli 2012, 17:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:24:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer