obey-robots.txt
05 December 2016, 21:39
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Horizon gaat steeds uit.

Blackzwart
Ik heb sinds 1 week een horizonbox.Dat bevalt wel goed maar nu heb ik het volgende probleem.
Als ik de box uitschakel met de a.b gaat hij na een tijdje helemaal uit en als je hem dan weer aanzet krijg je het welkomstscherm en dan duurt het ongeveer twee a drie minuten voordat hij opstart.
Weet iemand mischien hoe ik dit kan verhelpen.
 
nubro01
Menu, opties, Mediabox, Energie beheer en spelen met de keuzes.
 
Blackzwart
Dat heb ik al gedaan ik heb automatisch op standbij uit staan dus dan mag hij volgens mij niet uitgaan maar dat doet hij toch.
Als ik de horizon uitdoe gaat hij na ongeveer een half uur uit.
 
nubro01
Energieverbruik in standby, moet op hoog staan. Kijk ook of normaal het voor jou doet. Bij mij gaat de wifi uit bij < hoog.
 
Blackzwart
Dat heb ik gedaan en het lijkt nu goed te zijn.
Mijn Wifi heb ik via het modem dus ddar heb ik geen last van.
Bedankt voor de oplossing.
 
nubro01
Is er een speciale reden waarom je de Horizon, niet voor alles gebruikt?
Ik draai als test mijn eigen mail en ftp server en ik denk niet dat die werken via de Horizon. Vandaar dat ik nog een Internet en telefoon modem 24x7 aan heb staan.
 
Blackzwart
De verkoper adviseerde mij om het te splitsen want anders konden er problemen ontstaan.
Daarom heb ik het gesplitst in een modem en de horizonbox.
 
nubro01
Het is jammer dat dit forum niet zo veel actieve gebruikers heeft. Ik had gehoopt dat iemand wel even zou reageren op het advies van deze verkoper!
Ik heb de negatieve berichten over de Horizon gelezen, van de afgelopen maanden, maar toch besloten om een Horizon te nemen. Na een Philips mediabox, was de Cisco GEEN verbetering!
Mijn Horizon is nu een paar weken actief en het enige wat ik mis, zijn de gekleurde knoppen van de vorige afstand bedieningen.
(Philips & Cisco), met als gevolg dat de Horizon nu een waardeloze menu structuur heeft, met veel te veel extra klikken!
Voor de rest ben ik meer dan tevreden, ik kan vergeleken met de Philips, 2 programma extra opnemen, en vergeleken met de Cisco, zelf 3 programma meer en ook nog kijken terwijl er 4 programma opgenomen worden!

Volgens mij heeft die verkoper je verkeerd voorgelicht en had je aan een Horizon voldoende gehad. Ben benieuwd of er leden zijn die het hiermee eens zijn, of dat men ervaring heeft dat dit nog niet echt lekker werkt, zelfs na de December bios upgrade van de Horizon? Met twee studerende kinderen thuis kan ik me het niet veroorloven dat het Internet er ook maar even uitligt, vandaar dat ik ook nog 2 aparte modems heb. Zal UPC vragen of ik ook jouw type Cisco modem kan krijgen.

Ik merk trouwens dat de Horizon minstens 1 x per dag een soort reset doet. De ventilator gaat aan en ik zie allermaal blokjes in het status scherm verschijnen, na enkele minuten is alles weer goed.
Het lijkt wel alsof UPC mijn Horizon probeert aan te passen i.v.m. dat WPS wifi probleem.
Iemand anders die dit ook opgevallen is en die weet waar dit door komt?
 
Blackzwart
Dat doet de box ook bij mij volgens mij doet hij elke dag een update.
Maar waarom heb je twee aparte modems.
Ik heb een modem en een horizonbox en dat werkt tot nu toe prima.
 
nubro01
Dat komt omdat ik ooit begonnen ben met 20 mb en telefoon. Toen upc met fiberpower begon, werd dat een extra modem. Uit jouw gegevens zie ik, dat ij een Cisco hebt, waar alles in zit. Ik heb vandaag contact gehad met UPC en ik krijg vrijdag een nieuw modem, die mijn twee modems gaat vervangen. Upc zelf zegt, dat de Horizon, uiteindelijk, alles zou moeten kunnen, dus dan is alleen de Horizon, voldoende!
Pas als ik op dit forum van meerdere mensen verneem, dat zij stabiel, 24x7 60/120 internet via de Horizon laten lopen en dat een eigen mail/ftp server werkt, dan pas ga ik echt helemaal over. Tot die tijd, vanaf a.s. vrijdag, internet en telefonie apart. Het liefst had ik alleen internet apart gehad en telefonie via de Horizon, maar dat is niet mogelijk
Het is het een of het andere.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon gaat steeds uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Met Horizon opnemen Helpdesk 6 24 november 2015, 12:24
horizon go Storing 2 30 juni 2015, 20:54
horizon go UPC-official gedeelte 1 31 mei 2015, 18:02
mogelijkheden Horizon mediabox UPC Digitale televisie 5 25 april 2015, 08:45
UPC Horizon Mediabox Algemeen 1 21 april 2015, 11:55
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:22:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer