obey-robots.txt
07 December 2016, 23:07
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

De grap die UPC heet...

boempa
Al een aantal jaren hebben mijn schoonouders analoge televisie en telefonie via UPC.
Sinds enkele jaren is hier internet via de kabel bijgekomen, zodat ik bij hun kan internetten.
Donderdag 29 nov. jl. zouden er werkzaamheden plaatsvinden.
Plotseling deed RTL 4 het niet meer (het signaal was zo slecht, dat het niet meer kon worden teruggevonden door de televisie.
Bij deze zet ik het bericht neer, welke ik naar de UPC heb gestuurd hieromtrent:
"Verscheidene keren contact gehad met de helpdesk n.a.v. een plotselinge storing bij het RTL4 kanaal, evenals enkele kennissen en vrienden in de regio Alkmaar, omstreeks dezelfde tijd (vorige week donderdagavond, toen er "werkzaamheden" werden verricht. Verschillende helpdeskmedewerkers komen met verschillende oplossingen (de eerste zou het hebben genoteerd, de tweede wist zogenaamd van niks en kon er niks aan doen, de derde zei afwachten, en de vierde drong aan op het laten nakijken van het signaal door een monteur). Toen de monteur vandaag eenmaal gearriveerd was, kwam hij met de smoes dat het aan de bekabeling zou liggen, geheel toevallig alleen RTL4 en bij de betreffende vrienden en kennisen ook...). Daarbovenop had de monteur blijkbaar een slechte dag, en was behoorlijk onbeschoft (daarbij zich nogal dreigend gedragen hebbend, en slaan tegen de muur, alsof de maffia even op bezoek komt). Ja leuk, heel aardig, en goed natuurlijk. Dit is echt bevorderlijk voor de klantvriendelijkheid. Vandaar ook een pluim voor uw geweldige dienstlevering. Uiteraard is dit sarcastisch bedoeld, maar boos worden heeft ook geen zin, dit heb ik dankzij uw bedrijf inmiddels wel geleerd. Ik zal eenieder, welke om mijn mening vraagt, betreffende uw dienstverlening, UPC dan ook van harte afraden, en, zoals mijn schoonzoon inmiddels goede ervaringen heeft opgedaan bij Online, zal ik spoedig de overstap maken naar deze provider, voor telefonie, televisie alsook het internet.
Spijtig wel, aangezien ik al jaren goede ervaringen heb met uw dienstverlening, nooit geen klachten.

Bedankt voor uw tijd."

Wat wil nou het geval:
N.a.v. bovenstaande bericht (welke op waarheid berust, er is bewust niks aangedikt), is UPC blijkbaar geschrokken, en werd mijn schoonmoeder gisteren gebeld.
Er werd toegegeven dat het probleem inderdaad bij UPC zelf lag!

Goh, blijkbaar moet je dreigen met het opzeggen van je abonnement, voordat ze actie ondernemen.
Maarja, inmiddels is dat te laat, het vertrouwen door mijn schoonouders in UPC is volledig verdwenen (een monteur die zich agressief gedraagt en doet alsof je dom bent, terwijl je wel in je gelijk staat).
De brief voor de overstap naar Online is inmiddels verstuurd (hier zit ik zelf bij, en voor een stuk lager maandelijks bedrag heb ik een net zo'n goede dienst als UPC, zelfde internetsnelheid, kwalitatief iets beter beeld, telefoon werkt prima).
Dus binnenkort zitten mijn schoonouders bij Online, en kunnen ze niet meer worden opgelicht door UPC.
Monopolie op de kabel kan natuurlijk nooit goed zijn, en dat blijkt wel...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 19 2012 11:07:19:
Zojuist heb ik een mail gehad van UPC mbt. het opzeggen van de diensten, echter staat er alleen in dat de telefonie wordt opgezegd.
Wat een oplichters!
Er stond in de aangetekende brief uitdrukkelijk dat het totaalpakket wordt opgezegd.
Misschien dat we wat kunnen bereiken met rechtshulp...
Gewijzigd door boempa op 19 december 2012, 11:07

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De grap die UPC heet...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen 1 13 januari 2011, 17:46
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:26:00
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer