obey-robots.txt
07 December 2016, 23:13
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken

Controleer uw UPC contract einde?

nubro01
21 dagen geleden, is door een stommiteit mijnerzijds, de coax aansluiting van mijn Philips media box afgebroken. Omdat het ding in bruikleen is, mag ik er niet zelf aan solderen, dus ….
De huidige Cisco media box kan slechts 2 programma's opnemen, daar waar de Philips er 3 kon opnemen. Dus een terug gang in mogelijkheden! Wordt het dan goedkoper? Nee dus!
De nieuwe Horizon heeft blijkbaar 6 ontvangers, maar ik kan nergens vinden of dit ook betekend dat ik 6 programma's tegelijkertijd kan opnemen? E.a. natuurlijk zonder zelf op het zelfde moment Digitaal te kijken!
De horizon is onverwacht, een groot succes en dus niet voorradig.......
Zaterdag gebeld en Dinsdag morgen brengt TNT reeds de Cisco media box, Oude Philips gratis afgeleverd bij TNT voor retour zending, perfect geregeld. Maar dan…
Toen ik belde en mijn probleem uitlegde, beloofde de medewerkster, dat ze mij terug zou bellen zodra de Cisco actief zou zijn en dat we dan de Horizon overgang zouden gaan regelen.
Vandaag, na ruim 20 dagen, zelf maar even gebeld, want ik wordt doodziek van elke 20 minuten, 8 minuten reclame, tijdens een spannende film. Ik wil opnemen en 30 minuten later kijken, zodat ik al die reclame kan skippen en toch op dezelfde tijd met kijken klaar ben.
Wat blijkt;
De Horizon is slechts in de aanbieding voor nieuwe klanten en deze aanbieding geld dus niet voor vaste klanten, terwijl ik al lid ben vanaf het begin. Ik moet ook nog activerings kosten betalen, terwijl alles reeds werkt! Een simpele omruil van Cisco door een Samsung kost gewoon €48,00
Ik baal zo van e.a. dat ik nu serieus overweeg om UPC vaarwel te zeggen, dus even snel via “Mijn UPC” mijn contract bekeken.
Wat schets mijn verbazing, (alhoewel het blijft UPC) volgens mijn online contract gegevens, kan ik nog niet overstappen. Dan maar weer even snel 1200 gebeld en de lieve dame verteld mij, dat ik gelijk heb en dat mijn contract inderdaad al 10 maanden verlopen is en ik zonder problemen over zou kunnen stappen.
Als ik haar uitleg dat er mensen zijn die er een sport van maken om jaarlijks hun krant of tv gids abonnement op te zeggen, omdat ze dan na een aantal dagen een betere aanbieding krijgen, verteld ze dat als ik dat doe, ik dan weer borg voor het modem moet betalen. Ze vergeet, dat ik de borg voor mijn huidige modem dan ook terug krijg, maar ja, wie kan er een aantal dagen zonder televisie of Internet? Wij niet, alhoewel, we gaan misschien op Winter sport, zou het in die week lukken ;-)
Al met al, zou ik aan iedereen die dit leest willen vragen, om online even uw contract gegevens te controleren. Ik wens u sterkte ingeval dit ook niet mocht kloppen, heeft u UPC Telefonie, gebruik dan 1200, dat is gratis!.

Jordy-UPC
Hallo nubro01,

Vervelend te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan en afspraken niet zijn nagekomen met de helpdesk. Ik zoek graag voor je uit wat de status is en ik verder voor je kan betekenen om alles in de juiste banen te begeleiden.

Kun je mij in een PM je postcode en huisnummer sturen? Dan neem ik spoedig contact met je op.

nubro01
Vandaag een email van UPC, waarin men mij mededeelt wat mijn nieuwe contract inhoud.
Ik krijg nu een Horizon toegestuurd, maar mijn toegezegde kosteloze toezending is niet doorgevoerd want er staat toch €49 activerings kosten in dat contract.
Vanwege, mijn nog steeds niet opgeloste FTP problemen, had men mij ook een gratis HBO abonnement toegezegd. Helaas staat dit abonnement ook in dat contract, voor onbepaalde tijd!
Via mijn UPC blijkt dat mijn gehele contract nu tot 21/12/2013 loopt, dit terwijl ik alleen maar problemen had met mijn Philips mediabox. De toezending/vervanging door de Cisco, had geen invloed op mijn contract, maar die Horizon opeens wel! Zeer vreemd!
Gebeld en na 8 minuten een medewerker aan de lijn die mij verteld dat elke wijziging in een pakket, tot gevolg heeft dat het gehele pakket que eindtijd opnieuw ingaat. Hij reageert niet op mijn bezwaren, maar regelt wel dat het HBO abonnement per 19/02/2013 opgezegd wordt. Hij belooft ook dat de activerings kosten, op de volgende factuur in mindering gebracht gaan worden.
Ik ben bang dat ik over twee maanden weer moet bellen, omdat e.a. niet gegaan is, zoals afgesproken is. Komt waarschijnlijk omdat e.a. door de medewerker zelf bijgehouden moet worden en die zal, door de drukte van zijn onderbetaalde baan, het wel weer vergeten.

Als ICT's met 41 jaar ervaring, jeuken mijn handen om die automatisering bij UPC aan te pakken, wat een waardeloos systeem hebben ze daar aangeschaft, dat niet eens simpele aanpassingen kan registreren, zodat alles in een keer en automatisch goed gaat. Zal wel SAP zijn!

Blijft de vraag wat ik moet doen om niet weer voor een jaar aan UPC vast te zitten?
Mijn contract was op 21/01/2012 verlopen, maar vanwege UPC's monopolie in Amsterdam, zit ik qua internet snelheid nog aan ze vast.
Er zijn nog geen plannen voor concurrerende glasvezel aanbieders in Gaasperdam, dus ..... blijft e.a. helaas nog zo.
Maar e.a. gaat om het principe, ik vind het ronduit belachelijk dat alles gekoppeld is en dat ze maar kunnen doen wat ze willen.
Helaas bestaat er geen almachtige, anders had ik bij deze, de PvdA vervloekt, vanwege het feit dat zij ingestemd hebben, om ons A2000 netwerk, voor een appel en een ei te verkopen aan de eigenaar van UPC.
Alhoewel, met een VVD'r in charge of o.a. ICT, zoals nu, was het waarschijnlijk een nog grotere puinhoop geworden.

Jordy-UPC
hallo nubro01,

IK zoek dit graag verder voor je uit. Ik heb je eerder gevraagd om je gegevens te sturen welke in niet heb mogen ontvangen. Zou je dit alsnog willen doen? Dan help ik je graag verder.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Controleer uw UPC contract einde?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ten einde raad Klacht over UPC 6 26 augustus 2010, 06:37
Ten einde raad........ Algemeen 2 11 september 2009, 21:27
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:31:57
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer