obey-robots.txt
05 December 2016, 19:32
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

Logboek behandeling door UPC

JoopH
Logboek:
07-09-2012 UPC Besteld bij retailer Foto Klein te Hoogvliet. Ik kreeg daar geen pakket mee omdat volgens de verkoper het pakket toch binnen 8 dagen omgeruild zou worden voor een Horizon pakket omdat daar mijn voorkeur naar uitging.
11-09-2012 Voor de zekerheid even met de klantenservice UPC gebeld om af te stemmen wat er geleverd gaat worden. Er bleek toen dat het Horizon pakket vanwege het succes niet spoedig geleverd kon worden. De medewerker helpdesk stelde voor om alsnog, in afwachting van Horizon, het normale Alles in 1 pakket te nemen en vanwege de bijzondere situatie zou dat dan geschieden zonder extra kosten mijnerzijds.
27-09-2012 UIteindelijk na alsnog diverse telefoontjes eindelijk het pakket Alles in 1 kunnen installeren. Pfffffffffffffffffffffffff
Alles werkt goed behalve Video on Demand werkt niet. Hiervoor moet een monteur komen. Ik heb toen gezegd dat die monteur beter kan komen om meteen Horizon te installeren zodat daar hopelijk geen problemen te verwachten zijn. Inmiddels is nog steeds het Horizon pakket niet bezorgd !!
De monteur wordt vastgelegd voor 16-10-2012 in de ochtend.
11-10-2012 Een familielid van mij die heeft op 02-10-2012 Horizon besteld en ja hoor het is vandaag bij hem thuisbezorgd. Lekkere organisatie dus bij UPC! Wie het laatst komt wordt het eerst geholpen !!! Logistiek probleempje ???
Klantenservice gebeld dus waar mijn pakket blijft. En weer zo'n hartstikke vriendelijke medewerker die alleen kan vertellen dat het niet helemaal klopte maar dat het nu in orde zou komen. En nog meer duidelijk ingestuurde nietszeggende standaardantwoorden. Maar wel met de boodschap dat als ik a.s. maandag nog niets ontvangen had de monteur beter af kon zeggen. Anders zou men die in rekening brengen. Nou het moet niet gekker worden toch ...... !?
Conclusie: Ik ben in 2009 weggegaan bij UPC vanwege de leugenachtige antwoorden die indertijd werden gedaan om klanten die klachten hadden af te poeieren. Nu in 2012 is er nog niet veel veranderd; Het is nog steeds een zootje bij UPC !!! Wedden dat 16-10-2012 mijn Horizon pakket er nog niet is ?????? Foto Klein te Hoogvliet zal de schuld wel krijgen !!

17-10-2012 Inderdaad is het Horizon pakket nog niet afgeleverd. Er is wel een pluspuntje!, gisteren is er een servicemonteur geweest om het Horizon-pakket te installeren. Maar dat was er natuurlijk nog niet. Wel heeft de bijzonder aardige en kundige monteur de klacht verholpen over de niet-werking van Video on Demand en Uitzending Gemist. Het binnenwerk van de huisaansluiting moest vernieuwd worden en de Mediabox is omgeruild voor een nieuwe. Ere wie ere toekomt!
Nu maar afwachten wanneer het Horizon-pakket wordt afgeleverd Zip ItClapWaitWaitWait

(wordt vervolgd)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 18 2012 21:39:04:
17-10-2012 In de middag iemand van de klantenservice aan de lijn gehad die volop begrip had voor het ongenoegen over dee behandeling tot op heden. Zij deelde mij mede dat het Horizonpakket op de 18e afgeleverd zou worden. Tevens zou zij controleren of dat er niet dubbele activatiekosten berekend zou worden.

18-10-2012 Inderdaad is het Horizon-pakket afgeleverd en alles draait. Wel even wennen en instellen. Zal wel goed komenn
Nu de nota afwachten en kijken of dat de aardige mevrouw van de kalntenservice woord houdt en inderdaad de kosten voor mij controleert. Als dat in 1 keer goed gaat ?????? WinkClap
Gewijzigd door JoopH op 18 oktober 2012, 21:39

magicwizz
Fijn dat alles zo is opgelost Smile
Ik heb alles gevolgd qua updates. Het heeft wel 2 weken geduurd maar het was zo te zien het wachten waard geweest.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Logboek behandeling door UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Eenzijdige verlenging door UPC bij box wisseling Abonnementen 2 07 juni 2014, 13:57
UPC geeft gratis internet weg door komst glasvezel Algemeen 1 24 juli 2013, 07:34
Landelijk Wifi netwerk door combi Ziggo en UPC WiFi 1 29 juni 2013, 13:02
Horizon mediabox te hacken door wps lek Nieuws over UPC 1 03 januari 2013, 21:49
Afstandsbediening recorder stoort door tv UPC-official gedeelte 1 04 december 2011, 19:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:28:50
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer