obey-robots.txt
05 December 2016, 19:31
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

upc/chello opzeggen

genvandongen
Ik wil chello/upc opzeggen, hoe pak ik dit het beste aan, want ik krijg de indruk dat 0900-1580 gewoon altijd een bandje is.
Jacqueline van Dongen
Sad
 
Popeye
Stuur een aangetekende brief of een fax.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
genvandongen
sterker nog, ben naar een upc kantoor geweest, daar zeiden ze dat ik 0900-1580 moest bellen, gezegd dat ik een bandje krijg en ze de telefoon niet oppakken, toen hebben zij het gedaan.
Bedankt, jacq
 
Forrestma-UPC
genvandongen schreef:
sterker nog, ben naar een upc kantoor geweest, daar zeiden ze dat ik 0900-1580 moest bellen, gezegd dat ik een bandje krijg en ze de telefoon niet oppakken, toen hebben zij het gedaan.
Bedankt, jacq


Beste Jacqueline,

Als je belt met ons servicenummer 0900-1580, dan krijg je eerst een keuzemenu te horen om je naar de betreffende afdeling te leiden. Als je hierin kiest voor de afdeling opzeggingen, dan krijg je een collega te spreken die je verder kan helpen.

Met vriendelijke groeten,
Forrestma
UPC Webcareteam
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'upc/chello opzeggen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verplicht nieuw jaarcontract en hogere kosten bij opzeggen HBO Klacht over UPC 2 18 november 2014, 18:47
Tijdelijk gratis Film1 in abonnement- zelf opzeggen? Abonnementen 3 04 september 2010, 14:08
Zeer trage download snelheid (Chello Extreme) Snelheid 1 08 december 2009, 14:58
opzeggen kabel tv. Algemeen 1 07 september 2008, 22:27
verbinding met mail.chello.nl is mislukt Algemeen 7 13 mei 2008, 22:55
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:27:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer