obey-robots.txt
05 December 2016, 19:38
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Het leveren duur 2-3 weken.

Hofman
Ik heb dus een pakket besteld :

Chello Power+ Telefonie + TV

ik had :

Chello light ~~

Het duurt 3 weken.
Dit vind ik echt belachelijk.
Ik wil ervan kunnen genieten,
niet wachten wachten en wachten Shock
83495307

Popeye
Belangrijker is de vraag; "heb je 3 weken geen internet?"

Valt me eerlijk gezegd wel mee! Er is verplicht een respijtperiode van een week. (klant mag er van afzien) Daarna wordt pas alles in beweging gezet.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

anne
Het kan ook anders.
Aantal weken geleden naar een UPC-winkel gegaan, werd daar binnen 5 minuten geholpen, wel duurde het circa een half uur voordat alle gegevens ingevoerd waren en mijn aansluiting aangemeld was.
De benodigde materialen meteen meegekregen, thuis e.e.a. geïnstalleerd (inderdaad een fluitje van een cent) en het werkte.
Zonder in feite enige vertraging van betekenis, binnen een uur internet + telefonie.

Wassily-UPC
Hofman schreef:
Ik heb dus een pakket besteld :

Chello Power+ Telefonie + TV

ik had :

Chello light ~~

Het duurt 3 weken.
Dit vind ik echt belachelijk.
Ik wil ervan kunnen genieten,
niet wachten wachten en wachten Shock

Beste Hofman,

Stuur mij even een pb-tje dan kijk ik na waarom het zo lang duurt.

Popeye schreef:
Er is verplicht een respijtperiode van een week. (klant mag er van afzien) Daarna wordt pas alles in beweging gezet.

Bij kopen op afstand is inderdaad sprake van een afkoelperiode van 7 dagen. Deze periode gaat echter pas in op het moment dat de dienst wordt geleverd. Dus op het moment dat het modem en de Mediabox worden geleverd.
Gewijzigd door Wassily-UPC op 10 maart 2008, 11:03
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

guus
Beetje laat denk ik Pfft

Popeye
Wassily-UPC schreef:
Bij kopen op afstand is inderdaad sprake van een afkoelperiode van 7 dagen. Deze periode gaat echter pas in op het moment dat de dienst wordt geleverd. Dus op het moment dat het modem en de Mediabox worden geleverd.

Bedankt! Ik heb weer wat bijgeleerd.Cool
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het leveren duur 2-3 weken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Weken zonder tv/internet en onbereikbare UPC! Storing 4 20 september 2010, 22:25
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:34:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer