obey-robots.txt
05 December 2016, 21:33
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

Horizon mediabox is de weg kwijt

Lex
Vorige week vrijdag is de box geinstalleerd door monteur. Toen al problemen met kleuren. In de loop van zaterdag begon de box 'in te storten'. Het probleem met de kleur (groene negatief waas) speelt steeds vaker op maar nog vervelender is dat de internet verbinding steeds wegvalt terwijl de box aangeeft online te zijn. Ook de telefoonlijn valt regelmatig weg. Box valt soms in laag standby terwijl ik dat niet heb ingesteld (komt dan ook niet meer terug naar hoog). Zaterdag meer dan 20 keer box opnieuw opgestart.
Zondag klantenservice gebeld. Diverse zaken getest en technisch alles in orde. Conclusie box is waarschijnlijk niet goed. Nog getest met andere HDMI kabel en andere HDMI poort op TV maar geen verbetering. De box staat inmiddels uit want ik kan van geen enkele dienst gebruik maken. Afgesproken dat een monteur mij zou bellen voor een afspraak maar vandaag bericht gehad dat er een afspraak staat voor 24 okt (!!!)

Dat de agenda vol staat voor nieuwe installaties kan ik begrijpen vanwege de enorme belangstelling maar daar mag de te verlenen service niet van af hangen!

Ben benieuwd of ik de enige ben met deze problemen.

WIFRAadvies
Beste Lex,

Dat bezoek pas op de 24e is inderdaad lang.
Even tussen door, wat heeft die monteur bij jou gedaan, alleen de Horizon aangesloten of ook nog kabels vervangen?
Mijn tweede vraag is of je hiervoor ook al UPC had en welke mediabox?
Had je ook internet en telefoon met een los modem? Hoe ging die verbinding, geen problemen?

Ben benieuwd naar je reactie.

mvg

Lex
De monteur heeft de box geïnstalleerd, kabels waren in orde.
Hiervoor had ik alleen kabel tv & radio van UPC dus ik heb geen ervaring met telefonie en internet.

Overigens heb ik na aandringen een eerdere (avond)afspraak gekregen. Deze is reeds geweest en de conclusie is dat alles tot aan de Horizon box uitstekend is, daarna gaat het fout. De kans wordt klein geschat dat de box defect is. Voor nagenoeg alle problemen bij mij ligt de oplossing in een komende software update ...

Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

Mvg

WIFRAadvies
Dank voor je reactie.
Hoop dat hierna de problemen zijn opgelost.
Zo niet, laat het me maar weten.

mvg

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon mediabox is de weg kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Met Horizon opnemen Helpdesk 6 24 november 2015, 12:24
horizon go Storing 2 30 juni 2015, 20:54
horizon go UPC-official gedeelte 1 31 mei 2015, 18:02
mogelijkheden Horizon mediabox UPC Digitale televisie 5 25 april 2015, 08:45
UPC Horizon Mediabox Algemeen 1 21 april 2015, 11:55
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:16:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer